Willen jullie weten wat het wordt?

Hoi meiden,

Sommige van jullie weten al wat het wordt. Ik zelf nog niet want ben nu ruim 13 weken zwanger, dus moet nog ff geduld hebben. Maar we willen wel weten wat het wordt. Willen jullie het ook weten? en hebben jullie een vermoeden wat het wordt? Ik zelf heb geen vermoeden wat het wordt.

xxx

Wij weten het nog lang niet (ben pas 12 weken), maar we willen het wel weten. Bij de eerste wilde mijn man het graag weten, voor mij hoefde het niet perse, maar het is wel makkelijk als je het allebei weet :p
Bij de tweede willen we het ook weten. Met name voor de praktische dingen.
Zelf heb ik nog niet echt een vermoeden, maar veel mensen om me heen denken dat het een meisje wordt (eerste was een jongen)

JAAAAAA nu we het er over eens zijn wil ik het heel graag weten

eigenlijk vind ik het niet belangrijk, clichee als het maar gezond is... heb wel een voorkeur, mijn man een andere en onze zoon maar een

EEN BROERTJE... dus daarom wil ik het weten, kan ik hem voorbereiden als het een meisje is.... (en ik aan het idee wennen hahaha)

Nu we dat dus weten wil ik een echte jongens of meisjes kamer

stiekem hoop ik op een echo morgen..... 15 weken en 4 dagen ... spannend

Wij willen het heel graag weten (18 april weten we het!!!) Ik zou heel heel graag een meisje willen maar als belangrijkste dat het gezond is natuurlijk.

Ik heb echter het voorgevoel dat het een jongen is. Zooo druk en actief. Maar het maakt me eigenlijk niet uit ... Ik ben al blij na 2 jaar eindelijk zwanger te zijn, =))

Wij willen het niet weten. Zelf denk ik dat het een meisje wordt (voorgevoel) maar het maar me niets uit, als het maar gezond is.

Mijn voor gevoel was meiden...en het werden twee meiden!!
Ik vind het iig heel erg leuk nu te weten...we zijn uit de namen, dus nu noem ik ze af en toe ook bij hun namen..hahaha beetje wennen nog...

Wij wilden het eerst niet weten, maar ik ben nu helemaal om hoor. Ik ben zooooo nieuwschierig. ben nu 17 wkn en 2dgn en we hebben 4 april de 20 wkn echo. Ben dan 19 wkn. Dan gaan we zien wat het wordt. Onze zoon van 5 is ook zoooooo nieuwschierig. Helemaal leuk!!!

jaa wij willen het ook weten. bij de eerste 2 wisten we het ook, buiten dat het praktisch is, zijn we ook reuze nieuwschierig
18 april ook bij ons de dag al om 09:00 en we moeten er ruim een uur voor rijden hihi wordt een vroege dag. en mijn oudste zegt dat het een meisje wordt. en er zijn er meer. we hebben al 2 jongens en het zou uiteraard hardstikke leuk zijn maar een jongen erbij zou ook geweldig zijn. en idd cliché; als het maar gezond is :D

Terug
Bovenaan