Willen jullie weten wat het wordt?

yepyep wij willen het ook weten!! veel te nieuwschierig..
we hebben met 16,5 week een echo bij de vk, hoop dat we het dan al kunnen zien..
met de 19wk hebben wij de 20wk echo bij de gyn en dan moeten we het toch wel zeker kunnen zien..
wij hopen allebei stiekem op een jongen (maar met een meisje zijn wij even gelukkig)
iedereen die tot nu toe aan het raden is denken allemaal een jongetje dus ik ben benieuwd!!!

Ook wij willen het weten wat het geslacht is!

Natuurlijk is het allerbelangrijkste dat het kindje gezond is.. maar dat heeft niet zo veel met het geslacht te maken toch? Wij hebben twee jongens en we zijn heel nieuwschierig of er een broertje of zusje bij kont. En misschien raad je het al, een meisje lijkt mij natuurlijk helemaal leuk.. maar mocht er weer een jongen bij komen, helemaal stoer en is dat ook prima. Maar toch niet zo gek dat je na twee jongens een meisje ook wel leuk zou vinden? Eindelijk een keer in het roze en de jurkjes uitleven!!!!!!!!!!! 14 april weten we het!

Doei doeiiiiiiii

Liefs mammma

Wij willen ook wel weten wat het wordt Al hebben we allebei sterk het voorgevoel dat wij een meisje krijgen.
Naam hebben we zelfs al.
Mocht het bij de echo toch niet zo blijken moeten we nog eens een jongensnaam gaan verzinnen.

Wij willen ook zelf nog een pret echo laten doen, dan is toch altijd beter te zien wat het geslacht is?

Moet binnenkort maar eens een afspraak gaan maken.
Lisa

Nee wij willen niet weten wat het wordt, we laten ons ouderwets verassen. Ik denk zelf dat het ene meisje wordt, maar dat is gewoon een gevoel niets meer. We hebben verder geen voorkeur.

Oeps sorry was nog niet klaar....

Het is wel praktisch als je wet wat het is, want het is wel moeilijk unisex kleding te vinden. We hebben wel wat gevonden hoor, maar veel keus is er niet.

Jaaaa zeker!!! Vanavond om half 9 hebben we de pretecho!! En dan weten we wat het is. Ik ben zoooo benieuwd en zenuwachtig. Hij/zij is al lekker beweeglijk iig ( Vandaag 17 weken)

Terug
Bovenaan