Willen jullie weten wat het wordt?

Hoi meiden,

Wat een leuke reacties allemaal. Ook bij mij heel cliché maar als het gezond is zijn we gelukkig. We hebben 2 jongens en een meid, dus we zien het wel.. Ik moet nog even geduld hebben voordat wij het weten.

@miniminiwelp heb je nog even mogen kijken? Zo ja weet je wat het wordt??

@marinde32 wat leuk dat jullie al uit de namen zijn. Ik heb echt nog geen idee.

Xxx

Hoooi..

Wij willen het ook heel graag weten, maar willen het erna geheim houden tot een maand voor de bevalling.. Anders worden we waarschijnlijk al heel vroeg overladen met kado's en dat willen we niet.. Mijn voorgevoel zegt dat het een jongetje wordt omdat ik een meisje wil... Inderdaad heel cliché, maar dat maakt het niet minder onbelangrijk: als het baby'tje maar gezond is! :)

Ik ben nu 14,4 weken, wanneer krijgen we de volgende echo eigenlijk, pas bij 20 weken? :(

SNIK....... gekeken, maar deze beeb is nu al eigenwijs.....

Zat op de hurkjes en dus kon de VK het niet zien...
Nu 15 wk en 5 dagen, het is dus wachten tot 20 april

wij willen het ook weten.dan weet ik of ik de spullen van mijn dochter nog kan uitzoeken.bij de 1e wisten we het niet en waren er van overtuigd dat het een jongen zou worden.mijn dochter ging dan ook in een blauw jasje het ziekenhuis uit.hihihi.wel leuk als ik daar aan terug denkt.het maakt mij echt niet uit wat het word.ik wachte 4 en een half jaar voordat ik eindelijk zwanger werd.kan niet wachten tot het er is.en indd als het maar gezond is ;-)

Ik heb 20 april de echo.. wilden het bij de eerste niet weten en wisten het uiteindelijk toch 2 weken van te voren bij een groeiecho (overduidelijk haha)
Toen dacht ik een meisje en werd een jongen, nu denk ik dan maar weer een jongen. Volgens mij kan mijn man zijn kant van de familie geen meisjes maken, daar zijn alleen jongens hahahaha.

Wij willen het ook weten! 11 April hebben we de 20-weken echo. Ben benieuwd! Maakt me niets uit (is de eerste) maar ik zou het wel leuk vinden om iig 1 meisje te krijgen ;-)

Terug
Bovenaan