Winkel tips

Hoi meiden,

Wij gaan zaterdag lekker met zijn drietjes winkelen voor Daniel.
Hij heeft schoenen, winterjasje, wat winterkleren en nieuw ondergoed nodig.
Hebben jullie nog leuke winkeltips?
Ben van plan om effe naar de H&M te gaan,hema te kijken, prenetal aan te doen en verder zien we het wel.
Hebben jullie nog leuke nieuwe dingetjes gekocht voor het winterseizoen?

Liefs Marina

Heb vanavond op de extra koopavond van V&D leuke dingetjes gekocht voor Daantje,
Een blauw bodywarmertje met rood wit blauw streep langs de randen, blauwe sokjes met een vertikaal dun rood/lichtgrijs/wit streepje erin wat dus precies past bij zijn boduwarmertje.
Ook nog een pyamaatje gescoord, de broek is grijs met rood geblokt en de armen van het pyiamajasje zijn ook zo geblokt en het jasje is verder wit met voorop kleine trekkertjes op een rij; going for a ride.
Dit alles met de stickeractie had ik toch overal 20% korting erop, mooi meegenomen dus, scheelde toch 6 euro.
hihi heb van de 6 euro met mn vriendin wat lekkers genomen bij de mac.

Liefs Marina

heyhey

heb geen idee waar je woont en of ze meerdere filialen hebben,
maar ik koop tegenwoordig heel veel kleertjes bij de primakr.
(even googelen en je komt er vanzelf. ierse winkel)
super leuke kleding, voor heel weinig geld.
zo hebben wij al t 1 en ander aan truien gehaald, broeken heeft ze genoeg voor de winter en een super leuk winterjasje.
bij de zeeman hebben we knalroze kaplaarsjes gekocht, voor de herfst. (niet voor de winter want dat is te koud, ze hebben ook blauwe en rode)

wat moet i knog hebben voor de winter?
-rompertjes lange mouwen
- nog een paar truien
- dikkere sokken
-winterschoentjes 2 paar
- riempjes omdat haar broeken van haar kont af zakken hahaha

prenatal vind ik persoonlijk dat ze nooit leuke kleertjes hebben, en als ik bv een leuk rokje zie, is hij gelijk 25 euro.
ik ga liever naar de zeeman. daar hebben ze meer keus, vind het oh zo leuke kleertjes en voor een leuk prijsje. h&m slaag ik meestal ook wel en wibra heeft ook zulke leuke kleertjes.
schoenen haal ik meestal bij van haren, maar heb nu leuke/goede gymschoenen voor haar van de markt. zijn alleen niet waterdicht, dus vandaar nieuwe schoenen voor de winter.

veel plezier met shoppen :D
heerlijk altijd he, als de kinderbijslag er is :p

liefs, do

Hallo,

andere leuke winkels, waar ik in ieder geval regelmatig kan slagen, zijn Takko (komt steeds meer door heel Nederland) Hans Textiel, Zeeman inderdaad, Hema (al zie je dan wel veel kindjes met hetzelfde aan), WE (voor de jongens). En in de uitverkooptijd Villa Happ, dat vind ik anders, meestal, te duur.
Hier hebben we ook nog een winkel voor het goede doel en die verkoopt kleding die ze van winkels gekregen hebben die vorig jaar niet verkocht is. Het is daar vooral Villa Happ, Ducky Beau een nog wat merken. Broeken zijn daar tussen de €7 en € 12. Truitjes heb je vanaf €5. Dat is echt heel leuk winkelen, alleen hebben ze niet altijd wat.
Veel plezier met shoppen!

Groetjes Danielle

Moet zeggen dat ik wel eens het een en ander had van de zeeman maar wat mij zo tegenvalt was dat na een enkele keer wassen de pasvorm er helemaal uit was.
Loop er wel vaak effe binnen, je weet maar nooit.
Hans Textiel hebben we hier niet, best jammer, kan mij herrinneren dat mijn moeder daar heel vaak met ons naar toe ging.
WE voor jongens vind ik ook heel leuk maar ze beginnen daar helaas pas met 92 en Daniel heeft voor de winter waarschijnlijk wel maatje 86 nog.
Maar van het voorjaar....

Zelf vind ik de kleren bij villa happ vaak heel leuk maar kijk er eigenlijk pas als ik de email binnenheb gehad dat er kortingen zijn van 50% of hoger anders vind ik het ook echt te duur.

Takko hebben we hier ook, daar loop ik ook wel met enige regelmaat binnen maar vind het zo stom dat er op die kleren voor dat kleine grut vaak al doodskopjes staan.
Ikzelf houd daar echt helemaal niet van.

Prenetal is met kleding idd vaak duur, maar heb daar een soort 'opa' pyamaatje gezien zo een flanellen en die vind ik toch wel heel leuk, weet alleen de prijs nog niet.
We gaan zaterdag bij de prenetal ook even kijken naar een dekbedje voor Daniel.

Hij heb nu nog van die katoenen dekentjes maar sinds het koud begint te worden word hij snachts steeds huilend wakker en voelt dan ook echt niet warm.

Liefs Marina

ook wij vinden zeeman kleding echt ver onder het mooie,de vorm gaat er idd naar een paar keer wassen helemaal uit!!! sokjes voor de hele mini,s zijn daar wel fijn....
wij kopen vaak bij h&m en villa happ/noppies echt heel verschillend eigenlijk
maar voor de villa happ lief hebbers ik hoorde toevallig van de week dat er in ulft een winkel zit moeder theresa en daar heel veel merk kleding verkopen(nieuw) voor weinig geld een soort outlet zeg maar maarja je moet wel dichtbij wonen wij gaan zaterdag ff checken oft echt zoo groot en goedkoop is al dat ze zeggen :)

Ga za eerst bij H&M kijken want daar hebben ze vaak wel heel veel leuke dingetjes.
Schoenen heb ik hele leuke all stars gezien, hihih hij heb tot nu toe alleen nog all stars gehad (eerst blauwe zachte en toen witte met klitteband) en vind ze zo ontzettend stoer staan.
Ook zijn ze veel goedkoper dan een kinderschoen van dolsis of van ziengs ofzo, dus wie weet.

Ik ben zelf gek op kleding van Bakkeboe voor de jongste en Percival voor de oudste. Mooie kleding die lang mooi blijft. En vergelijkbare prijzen als die van de H&M.
Hier verkopen ze het bij van der Ven. Die hebben (dacht ik) ook een winkel in Rotterdam op het Zuidplein. Zo leuke kleding voor meiden.

Terug
Bovenaan