Winkel tips

Veel plezier ik ben benieuwd!!
Wij zijn gisteren in Eindhoven bj de bijenkorf naar de Doldwaze Dagen geweest. Wij vinden de merken Tommy Hilfiger, Scapa,McGregor, Ralph Lauren, Vingino (supergave spijkerbroekjes!!!!!) enz erg leuk. Maar dan het liefs in de uitverkoop natuurlijk hahaha. En de Hennes is ook altijd goed.
Gister een supergaaf rokje en shirtje van tommy gescoord, een shirt met lange mouwen van de bijenkorf, en een pyama van Claesens (zo lief!!)
Was weer geslaagd!
Ben benieuwd of je iets leuks heb kunnen vinden.

Hoi patricia,

ben je geslaagd bij moeder Theresa? Dat is ook de winkel waar ik het over had. Je moet er wel regelmatig langs gaan, ze hebben namelijk niet altijd leuke dingen hangen, de prijs is overigens wel leuk daar. In januari, volgens mij vanaf de 3e week, gaat alles nog eens voor de helft, dan is het zeker leuk om daar eens te gaan kijken. Ook in augustus hebben ze zo'n opruimingsperiode, dan is het extra leuk om daar te gaan kijken.

Groetjes Danielle

hoi hoi danielle:)

ja we zijn zeker geslaagd had een volle zak voor 130euro wat normale winkelwaarde was van 273.95 dus echt eeen hele mooie prijs idd echt super leuke kleertjes nu
weet wel wat mijn hobbyshop winkel word nu ahhahaha...maar jij komt er ook geregeld???

xxx

Hoi meiden,

We hebben een winterjasje gevonden, een net jasje met 6 knopen voorop, 3 naast 3 met een vissengraat stofje, echt zo stoer.
Verder leuke all stars bruin met klittenband, een leuk vest en broek bij de H&M
(veel meer leuke dingen gezien maar GRRRR zijn maatje 86 was steeds uitverkocht!)
een shirtje en een broek bij villa happ.
Verder zijn we geslaagd voor een dekbedje, bij de prenetal deden ze zo moeilijk; en het moest zo en zo en hij was nog een 2...
Dus hebben we verder gekeken en lekker bij de Hema gehaald, waren ze nog eens stuk goedkoper ook, hihi, en hij heb vannacht heerlijk geslapen.

Hij heeft tussen de middag bij de V&D nog een heerlijke aardbeien yoghurt shake op, en vond het toch super lekker!!
Verder heb ik voor mezelf een nieuwe spijkerbroek van capsize bij de sting, had namelijk maar 2 spijkerbroeken en de lange is kapot gegaan en hield nog driekwart over, dus dat was een beetje frips.
Verder had manlief nog het een en ander nodig, dus voor hem 2 spijkerbroeken en ook iets erop gezocht.

Heb dus weer heerlijk geshopt!!!
Liefs Marina

Hoi Patricia,

als ik kleding voor de kids nodig heb ga ik meestal eerst daar langs voordat ik de stad in ga. Soms kan ik dan daar gelijk goed slagen en soms ook helemaal niet.

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan