winter-maillotjes voor de mannetjes hier?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Ik ben volgens mij nog niet zo thuis in de kinder/baby-kleding, maar ik dacht altijd dat maillotjes voor meisjes waren. Nu hoorde ik laatst dat je ook voor jongetjes maillotjes kunt kopen (oa bij de H&M) voor de winter. Heel koud, vriest 15 graden en dan op de fiets. Supergezond natuurlijk, maar steenkoud.
Goed idee leek mij, maar zijn er hier meer die maillotjes voor de jonge-mannen kopen? Of maak ik er dan zo'n verwijfd mietje van hahahhahahaha Nee, ik denk wel dat ik er 1 of 2 op ga halen.

Groetjes happyM.

p.s ben gewoon benieuwd hoor, ze lijken mij wel lekker warm voor als het ècht mega-koud is.

Nou, ik heb mannetjes/kniekousen! haha. Niet speciaal gekocht, maar ze staan erg schattig onder de trainingsbroekjes met zo ´n band onderaan de pijp. Die kruipt dan een beetje op en dan komen die voetbalkuiten eronderuit. Heeeel schattig met van die sokken. Maar hetzelfde effect inderdaad met een maillot.  Ik denk dat ik het wel ga kopen. Lekker warm!

Nick heeft ook regelmatig een mayo aan gehad hoor en hij is nu en stoere vent van vier jaar

oei.... fout moment.... foute timing... krijg helemaal zin aan een frikandel speciaal, een eierbal, patat met mayo enz enz

nee nee NEE Sonja zegt NEEEEEEE
hahahaha

ik zag al dat ik het niet helemaal goed had geschreven, ik was net wakker van een dutje dus ik hoop dat het me is vergeven. (haha)

Nou, Sandra... je hebt wel wat aangericht hoor.... Knorrende magen in al twee windstreken hahahaha

Terug
Bovenaan