winter-maillotjes voor de mannetjes hier?

Oh, ik vind die van H&M best kunnen hoor! (wel zonder rok of tutu, natuurlijk! hahaha)

Ellen mv Julian

Hier ook geen maillots hoor. Ik vind het helemaal niks voor een jongen. Als het echt koud is, dan blijven we gewoon bij de kachel zitten en MOETEN we naar buiten, dan met de auto of een pyjamabroek onder de broek aan. Ook lekker warm!! En Siebe kan lekker onder het dekentje in de wandelwagen. Ook al lekker warm. Genoeg alternatieven.....

Groetjes Fonske.

Euhh nee sorry, maar ik vind maillots bij jongens hetzelfde als een roze olifantenballon aan zijn kinderwagen hangen....dat doe je gewoon niet

Groetjes van Cissy

ach ik doe mijn zoon ook een jurk aan, dus de maillotjes gaan straks met het koude weer ook aanhaha

Ik vind maillotjes voor jongens wel kunnen hoor....
Kom op ,, we leven in 2007 hahaha.

En mayo... mmmm!

Ik vind het voor een jongetje zeker wel kunnen hoor! Als het erg koud is. Is later ook lekker met buitenspelen enzo. En bij de Hema hebben ze gewoon neutrale kleuren dus als het nodig is krijgt Lukas er gewoon een aan.

Annemieke

Ik weet dat hier op het eiland aardig wat mennekes in maillotjes lopen vanwege de koude wins. gewoon een grijze of donkerblauwe, niks mis mee. Kindjes kunnen nog steeds snel afkoelen he en ze kunnen zichzelf nog niet verwarmen, dat is nog in ontwikkeling

Groetjes renske

Terug
Bovenaan