winter-maillotjes voor de mannetjes hier?

Nog niet over nagedacht eigenlijk. Heb wel een skipak gekregen van een vriendin (van haar zoontje geweest). Ook wel handig als het echt koud wordt. Maar laat het eerst maar eens koud worden... Als we 2 dagen winter krijgen (zoals we dit jaar 2 dagen zomer hadden) dan vind ik het de moeite niet.

En nou heb je nog geen antwoord of het niet te verwijfd is...ach onder een spijkerbroek toch niet? Je kan ook een pyamabroekje onder de gewone broek doen, maar het lekkere van een maillot is dat er voeten aanzitten...
Ben benieuwd wat de rest zegt!

Groetjes,
Ellen mv Julian

hahahahaha

hier een mama die al een hele stapel kniekousjes heeft ingeslagen voor de winter....ik hou niet zow van mayo`s hihihi....Yoëll krijgt een boxershort aan en tot daar aan toe komen zn kniekousjes bijna.....

liefs denise

Gijs heeft zo'n ding nog nooit aangehad, maar dat komt mede door zijn vader: die heeft nog steeds een trauma door het feit dat hij bij de gymles werd uitgelachen omdat hij zo'n ding aanhad: en toen was ie ook pas 4 of 5 ofzo........... aaaaaah zielig!! Dus een maillot voor zijn zoon komt er niet in

En daarnaast ben ik  dan weer zo'n lui nest die met min 15 buiten niet op de fiets stapt. Dus nee, hier geen maillot voor de mannetjes, wel lekkere warme broeken (en bij de H&M hebben ze van die geweldig stoere skibroeken voor jongetjes, kunnen aan over de gewone broek, dus mocht je erop uit willen met die temperatuur: ook handig én ze worden niet nat als ze vallen bij het sneeuwballengevecht)

Groetjes
Susan

Deze zijn bij de H&M te koop... De anderen zijn allemaal roze...

Ik ben echt erg: maar nee, sorry......... Girls only!
Ga lekker voor die overknee sokken, daar heeft ie het ook warm in!

Groetjes
Susan

Ow, ik ga nu gauw naar bed, dit gaat niet meer goedkomen in mijn buik ben ik bang.

Zijn dat de jongens maillots? Nee, die ga ik niet kopen. Ik hou helemaal niet van kleding met beertjes, poppetjes, autotjes ed erop. Maar anders heb ik er geen probleem mee hoor.

Terug
Bovenaan