winterjas

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Ik ben (morgen) 18 weken zwanger en krijg dus een winterbaby.
Het  lijkt me echt heerlijk om in de winter zwanger te zijn. Als je al die hoogzwangere vrouwen met 30 graden ziet zweten krijg je toch wel medelijden......Ik heb echter toch ook wel een nadeel ondekt. Wat moet je in godsnaam voor een jas aan. O.k. er zijn wel speciale positie jassen te krijgen maar om nou 200 euro neer te tellen voor een jas die je nog geen half jaar draagt vind ik iets te veel van het goede.

Wie heeft er een goede tip. Er zijn vast mama's die hier een oplossing voor weten, behalve in een maat vuilniszak te gaan lopen. Is een A-lijn jas misschien iets of zou die bij de borst nog te strak komen te zitten. Ik krijg mijn oude jassen al niet meer dicht......

Ik weet er zijn veel ergere dingen dan niet weten wat voor een jas je aan moet maar ik heb een hekel aan kou, haha.

Groetjes Clau

Ik had tijdens mijn vorige zwangerschap (ook in de winter, nu ook) nog een jas hangen die ik gelukkig nog aan kon. Dat was gewoon een lange jas en redelijk wijd (maar gelukkig geen zak ) die kon ik net nog aan.

Ik heb nu ook nog zo'n soort winterjas hangen. Hopelijk kan ik die dan ook nog dicht krijgen.

Ik krijg mijn zomerjassen helaas nu al niet meer dicht. Alleen de bovenste knoop nog. Dus als ik op de fiets ga moet het wel droog blijven......

En de rest doe ik dus gewoon met de auto (en jas dus open).
Verder heb ik nog wel fleecevesten liggen die rekbaar zijn. Dikke sjaal om en klaar.....
En ik heb een poncho. Die zie je ook vaak in de winter en zijn dus nog hip ook.....

Ik maak me meer druk of ik straks mijn laarzen nog wel aan kan.... Dat ik de ritsen niet meer dicht krijg als mijn voeten enorm opgezwollen zijn.....

Groetjes,
Rosanne, 24 w zwanger van de 2e

ik kreeg gister het nieuwe h&m boekje binnen en zag daar onwijs gave winterjassen! van die ouderwoutse maar komen nu weer terug! die zijn dus wijder bij de taille en die kunnen gemakkelijk gedragen worden denk ik.
Zelf ben ik in november uitgerekend dus ik heb er geen last van denk ik..en mijn buik is klein dus winterjas pas ik nog wel in november.

hoi

hier een tip die ik van men ma heb een jas met knopen kopen die kan je nog verstellen. was haar tip dus geen spijker jas daar zitten van die knopen in die er helemaal door heen zitten.   heb nu zelf een jas van men moeder aan hahahaha.

hooperlijk heb je er wat aan doei doei lucy november forum

Hoi,

Ik heb tijdens mijn zwangerschap zo extra extra large fleece vest gekocht.
Ik had al vrij vroeg een lekkere buik dus heb er veel plezier van gehad. Mijn winterjassen kon ik al heel snel niet meer aan! En ik vond het ook zonde om veel geld uit te geven aan een jas die ik daarna niet meer aan heb. Later tijdens mijn zwangerschap had ik niet eens meer een jas nodig.... Ik had het echt zo ontzettend warm!!

Groetjes,

Frieda
Mv Kyra 07-06-2007

ben zelf 25 oktober uitgerekend dus heb hier ook over na zitten denken. Want in oktober kan het toch flink koud zijn.   Mijn schoonzusje is iets breder dan ik (om het maar zo te zeggen) daar heb ik een oude jas van gekregen voor het geval dat. Dit is natuurlijk ook een manier... kijken in je familie en kennissen kring misschien is er iemand van wie je een jas kunt lenen.

groetjes

Ik ben vorig jaar december bevallen en heb toen een winterjas van 10 euro bij de zeeman gekocht in een paar maten groter. Als het goed  is zullen ze die tegen de herfst wel weer verkopen. Hij was niet eens lelijk. Gewoon heel neutraal.

Hoi, zelf ben ik over vijf weken uitgerekend en ik kon dus nergens slagen voor een leuke zomerjas. ''Zwangerschapsjassen bestaan niet mevrouw'', kreeg ik steeds te horen....
(zelf maar gaan ontwerpen haha)
Uiteindelijk bij de Bristol geslaagd voor een leuke jas. Inderdaad een maatje groter maar zit verder erg goed.
Succes ermee.

liefs Suus

Terug
Bovenaan