winterjas

Hoi,

Ik ben in januari uitgerekend en van plan een dikke fleecetrui te dragen met een leuke sjaal.

Staat misschien niet zo leuk, maar een veel te wijde jas vind ik ook niets.

Succes,

groetjes,

Vanessa 20 wk van de vierde

Hallo,

Wat dacht je van een poncho?! Die heb je ook in "winterjas-modellen". Ze zijn heel wijd en zitten heerlijk.

Groetjes Mineko

Ik ben in december bevallen van mijn dochter. Ik had nog een afschuwelijke nep-bontjas. Die heb ik de laatste weken voor en een paar weken na de bevalling gedragen. HIj mocht dan wel helemaal "uit" zijn, hij was wel heerlijk warm en mijn dochter paste er zowel in mijn buik, als in een draagzak, perfect onder! En met name na de bevalling kreeg ik er heeeeeele leuke reacties op. Vanwege het mutsje dat net onder mijn kin, boven de sluiting van de jas uitkwam...

Deze keer ben ik in maart uitgerekend, dus wellicht heb ik hem nu ook weer nodig. Ik kan mijn eigen (sport)jas nog vrij lang dragen in de zwangerschap, maar op een goed moment zal die niet meer dicht kunnen en dan ben ik blij dat ik hem nog bewaard heb.

Groetjes,

Marjoke

Ik was vorig jaar in de winter zwanger en had voor 50 euro een jas van H&M. Die had een A lijn, waardoor ie smal was bij de schouders, maar heel veel ruimte voor de buik. Ik heb 'm tot de laatste dag kunnen dragen!

Volgens mij hadden ze dit soort modellen nu weer hangen. Ideaal en toch wel een beetje modieus. Op de foto ben ik 34 weken zwanger.

Ik heb toen (ik in feb. uitgerekend was) bij de
Hans Textiel een jas gekocht voor 12 euro,en idd
een maat groter,maar hij zat perfect!
Nu ben ik in jan. uitgerekend en ik ga daar weer
kijken,ze komen vast weer!
Grtz An

Ik woon in zweden en ben 24 november uitgerekend. Nou, hier kan er soms in oktober al wat sneeuw vallen. Kkkkoud dus!!
Nu heb ik hier op de markt en jas van ongeveer 20 euro gekocht, lekker gevoerd, ruim een maat groter dan ik normaal heb. Heb nog een bijpassende das hier liggen en handschoenen en muts, dus als het goed is kan ik zo lekker warm de winter doorkomen.

De skipakjes (ja, krijg ze van alle kanten aangeboden) heb ik voor de kleine al klaar liggen.

Groetjes Renata.

Ik ben halverwege de winter uitgerekend en vind het ook zonde om voor even een nieuwe jas te kopen. Ik  ben voor mijn werk  veel buiten dus koop altijd erg goede jassen. Heb met mijn man afgesproken dat ik zijn zeiljas mag gebruiken, die is al ruimer omdat we er meestal veel lagen kleren onder dragen en goed wind en water dicht doordat hij boven, onder en aan de mouwen goed aansluit

Toevallig heb ik vandaag een geweldige jas gekocht! Ik was er niet naar op zoek maar ik liep er toevallig tegenaan. Hij is van Mamalicious en ik heb m gekocht bij Happy Days in Utrecht. Zwart-wit geruit met grote knopen voorop en een hoge ceintuur. Zo leuk!

En ik dacht dat hij wel peperduur zou zijn, want het was best een dure winkel (gewone zwarte broeken voor meer dan 100 euro! belachelijk!). Maar hij was 75 euro. Vind ik nog wel meevallen voor een goede winterjas. En hij kan ook best niet-zwanger. Dan valt-ie gewoon recht naar beneden, zoals nu, want ik heb nog helemaal geen buik ;-(

Groetjes, Jose, 17 wkn + 6 dgn

Terug
Bovenaan