winterjas

Hoi, ik ben maart 2008 uitgeteld, doe alles op de fiets, naar het werk, boodschappen enz. Mijn man heeft wel een auto maar heeft deze dagelijks nodig voor zijn werk. Bij Mamalicious heb ik een jas gekocht voor 75 euro. Als je dagelijks op de fiets zit en toch een hele winter doormoet vind ik dit niet echt duur.

Ik ben in januari uitgerekend, Tja dan loop je toch ook tegen het winterjassen probleem op.
Van het weekend heb ik een nieuwe jas van mama licious op de kop weten te tikken op marktplaats. Helemaal te gek!!
Voor de halve prijs. Okay, is dan wel uit de collectie van vorige winter, maar ik ben er erg blij mee. Als ik hem niet meer nodig heb, zet ik hem gewoon weer op marktplaats. Wellicht kan ik er dan iemand anders nog blij mee maken.

Groetjes Noelie

he meid

ik had indd het zelfde probleem

en ben nar de bristol gegaan en heb me een ruime jas gekocht een bruine met zo.n riem ding boven me buik ideaal haha me buikje komt lekker voor uit en zelfs na de bevalling kan ik hem aan

indd die duurde jassen voor paar maand is ind duur vandaar dat ik op oplossing bristol kwam whahha

greets presje ((27 weken zwanger))

Terug
Bovenaan