Wisselende zwangerschapsverschijnselen

A

Anoniem

Guest
Hallo ik ben Luna en heb 28 januari een terugplaatsing gehad van 2 cryo's. Nu heb ik afgelopen vrijdag positief getest (DA) en gisteren weer een positieve test (Clearblue, normale test). Dit is wel vroeg getest, want morgen is mijn NOD. Gisteren had ik hele gevoelige boobs en mijn onderbuik was "aan het werk" zeg maar. Vandaag voel ik he-le-maal niets.

Wie heeft/had dat nog meer en had toch een doorgaande zwangerschap?

Gefeliciteerd met je zwangerschap! De verschijnselen wisselen van dag tot dag! En zeker in het begin, voel je soms de ene dag meer dan de andere dag. Ik herken je angst. Je bent zo bang dat het misgaat. Maar dat hangt echt niet van de verschijnselen af. Ik had soms de ene dag wel zere borsten of een paar dagen niet en dan begon het weer. De ene week 5 morgens overgeven de andere week maar 1 keer. Gek werd ik er soms van!
Maar wij hebben een gezonde dochter gekregen. Alles is goed gegaan. Zo lang je niet bloedt, hoef je je geen zorgen te maken, dan gaat alles zoals het hoort. Probeer er vooral van te genieten!

liefs

Bij mij was het ook met vlagen, de ene dag erger, dan de andere dag. Spannend hoor! Ik duim voor je!

hey

ok ik heb eerder pos getest! dat was al 4 dagen eerder en ook met een clear blue!
ben nu 7 weken en heb al echo gehad met kloppend hartje en een 2e vruchtzakje!!
morgen weer echo! omdat we dan kunnen zien of de 2e leeg is of niet.
ook mijn klachten kwamen en gingen, nu na een week erg misselijk geweest te zijn heb ik geen klachten! maar het hoort erbij!

liefs

Meiden, bedankt voor jullie reactie! Hier heb ik wat aan. Moet proberen me maar niet zo druk te maken. Af en toe zou ik wel een luikje willen hebben om naar binnen te kijken maar ja...

Mommy, spannend zeg morgen. Ben benieuwd of het er misschien 2 zijn. Laat je het nog even weten?

Ik ga morgen in ieder geval nog een keertje testen, dan is het mijn officiele NOD. Laat ik ook nog even weten.

Groetjes!

HI Luna,

Ik had er zelf niet zo'n last van, van de wisselende verschijnselen, maar een vriendin van me wel. Die is ook heel onzeker omdat ze de ene dag wel en de andere dag niet iets voelt. Je bent dus niet de enige.

Probeer je geen zorgen te maken en succes met de test morgen.

Gr. Tamara.

hoi,
ik had op zondag en op maandag een clear blue test gedaan die digitaal.bleek op de echo dat ik pas donderdag mijn nod zou zijn geweest.toen kreeg ik toen al met een gewone test een positieve uitslag.had geen vroege tester gehaald.
denk dat het wel raak voor je.
anders die digitaal geeft je helemaal duidelijkheid.
succes morgen hoop het echt voor je.
gr marjan

Hoi!

Ik heb ook last gehad van wisselende verschijnselen. Ben nu 6 weken en sinds 4 dagen constant misselijk (zonder overgeven). Dus nu begint het wel echt meer constant te worden, maar de weken hiervoor vond ik het ook nog wat 'vaag'. Maar goed, inderdaad: zonder bloeding niets aan de hand!

Gr. Blossom

Terug
Bovenaan