Wisselende zwangerschapsverschijnselen

Bedankt voor jullie antwoorden meiden!!

Hier weer een test gedaan, en weer een mooie + hoor. Vannacht begonnen de boobs weer (auwauw) en mijn buik voelde ik ook goed (nu trouwens nog steeds). Dus ja, ben echt ZWANGER!! Wat heerlijk om te kunnen zeggen!!

Gefeliciteerd! Superfijn dat het gelukt is!

Idd, het verandert steeds, dit blijft tot het eind vrees ik ;)

hey
nou das gewoon super zwanger!!
ik heb de echo gehad en het was gewoon 1!
andere was verdwenen.
alles zag er super uit!

liefs

He Mommy3 wat een goed nieuws dat alles er zo goed uit zag! Op naar de volgende echo, wanneer mag je weer?

Ik heb 1 maart de 7-weken echo. Ben heeeeel benieuwd, duurt gewoon nog 3 weken. Pfffff lang hoor!

Heeft een van jullie hier ervaring mee?

Gisteravond verdwenen alle klachten weer tot nu nog steeds en ik had vanmorgen een Sensitest (met het hartje) gedaan (die je ook 4 dagen van te voren kan doen) en daar komt helemaal geen streepje op. Terwijl gisteren met de CB nog steeds een + te zien was/is. Vandaag weer een paar testen kopen en dan morgen maar weer. Gek word ik van mezelf!

Meid, als je volgende test met ochtendurine positief is, moet je stoppen met testen hoor. Waarschijnlijk was je urine niet geconcentreerd genoeg. Veel gedronken?? Vanaf nu even een tijdje niet meer drinken en daarna testen als je moet. Dan heb je vast weer een positieve test. En je bent nog maar zo kort zwanger... vind je het gek dat dan niet alle testen positief zijn!

Positief testen en daarna niet meer testen. Geen bloedverlies betekent gewoon zwanger. En niet teveel op je lichaam letten.... want die kan je flink voor de gek houden.

Laat het weten al je weer positief test.

Meid, als je volgende test met ochtendurine positief is, moet je stoppen met testen hoor. Waarschijnlijk was je urine niet geconcentreerd genoeg. Veel gedronken?? Vanaf nu even een tijdje niet meer drinken en daarna testen als je moet. Dan heb je vast weer een positieve test. En je bent nog maar zo kort zwanger... vind je het gek dat dan niet alle testen positief zijn!

Positief testen en daarna niet meer testen. Geen bloedverlies betekent gewoon zwanger. En niet teveel op je lichaam letten.... want die kan je flink voor de gek houden.

Laat het weten al je weer positief test.

Ja Juf! ;-) Ik laat morgen van me horen, en daarna ga ik niet meer testen, beloofd, want hier word ik gek van!

Terug
Bovenaan