Wisselende zwangerschapsverschijnselen

Ben bang dat het toch de verkeerde kant opgaat. Deze CB-test was dan nog wel positief, maar was wel heeeeel licht. En verder voel ik nu al vanaf maandagmiddag helemaal niets meer. Temp was met 0,2 gezakt naar 37,1. Nog wel boven de grens, maar ik ben bang dat ik binnen een paar dagen ongesteld zal worden. We wachten het maar af.

Dat is balen zeg. Wat naar voor jullie. Ik hoop heel erg dat het toch goed komt.

Helaas meiden, ik moet afscheid nemen van deze prille zwangerschap. De bloeding is op gang gekomen, nog wel lichtjes maar vanmiddag zal het wel doorbreken denk ik (gaat altijd zo als ik ongi wordt). Vanmiddag het ziekenhuis maar bellen. Wat is het toch jammer, lukt het eindelijk na zo lange tijd, komt er toch nog voortijdig een einde aan. Zo verdrietig dit...

Hallo,
Ik ben nu 9 weken zwanger, Morgen ga ik voor het eerst naar de verloskundige. Zwangerschapsverschijnsels heb ik ook maar dan heel weinig.Begin vorige week had ik pas een paar ochtenden misselijkheid. Nu niet meer, Pijnlijke borsten heb ik ook gehad maar dat is nu ook niet zo erg meer. Ik twijfel heel erg en ben ook bang dat ik een missend miskraam heb gehad of dat we morgen een leeg vruchtzak gaan zien. Mijn man vind dat ik onnodig zorgen maak. Toch voel ik me zo onzeker. Dit is ook mijn eerste zwangerschap.
Duimen jullie nog voor me?

Groeten

Terug
Bovenaan