- ik vrijdag met schoonmama naar HHB + 9maandenbeurs ben geweest
- we toen een Deryan Travelcot (khaki) gekocht hebben (de peuter maat)
- ik die al had gezien op de jonge gezinnen beurs maar toen nog even erover na wilde denken of we die echt wel zouden gebruiken en of we nog wel op camping vakantie wilden gaan.
- ik me verder heel goed heb in kunnen houden
- ik me alleen bij de nijntje-stand niet in toom kon houden en we (ma en ik) samen toch 15 euro uitgaven (terwijl we weten dat ik nog een tas heb staan die ik van mijn jongste zusje heb gekregen, vol met gebruikt speelgoed van mijn nichtjes)
- Iris lekker tegen mij aanhing in de nieuwe draagdoek (Combi-Cotti) waarvan ik 2 van de 3 delen heb gekregen voor de demonstratie die ik gedaan heb.
- ik superblij met dat ding ben
- ik zaterdag nóg een keer naar de beurs ben gegaan (op gekregen kaartje van demo-dame) met mijn collega en vriendin Ayten.
- zij een zoontje van 14 maanden heeft, maar die thuis bij papa had gelaten
- ik Iris in draagdoek mee had genomen in de trein (superleuke reacties op gehad)
- Ayten hele tassen vol meesleepte van de beurs twv 140 euro en ik maar 10 euro uitgaf, (plus 5 voor eten)
- ik best trots op mezelf ben dat ik me zo goed heb ingehouden met al dat leuke spul op de beurs
- mijn belletje aan de portemonnee dus nog steeds supergoed werkt
- ik veel energie haal uit de reacties die ik op Iris in draagdoek kreeg
- ik baal van alle negatieve reacties die er gegeven worden op het forum over hoe we met ons kind / kinderen omgaan.
- ik hoop dat we het weer gezellig krijgen, met veel steun en hulp aan elkaar
- ik uitkijk naar de forumdag! gezellig kleppen met ze allen (en allemaal lekkers eten dat fout is voor de slanke lijn)
- ik jullie allemaal een dikke knuffel stuur