A
Anoniem
Guest
...Iris mijn schattekind is
...ik sinds een paar dagen echt een "roze wolk"-idee heb
...ik daar superblij om ben
...ik dus net als andere mama's vind dat mijn meisje het aller-aller-allermooiste,-liefste,-leukste kindje is
...Daniël zolangzamerhand Iris ook steeds leuker vind worden
...dat vooral ermee te maken heeft dat ze gericht lacht, reageert, begint te grijpen en onderscheid maakt tussen verschillende personen en dan dus wel of niet begint te lachen.
...ik vanmorgen bij de huisarts ben geweest
...hij zei dat ik in ieder geval tot April/Mei aan de medicijnen blijf voor de PPD
...we in Mei gaan kijken of ik eraf kan en dan afbouwen zodat ik er in Juni af ben
...ik allang blij ben dat ze medicijnen hebben uitgevonden waardoor ik me beter voel
...ik de steun van alle DEC mama's erg waardeer
...die draagdoeken helemaal het einde zijn!
...ze lang niet zo duur zijn als iedereen denkt (set van 3 = 2 kokers + 1 buikband = 40 euro)
...ze in allerlei kleuren en combinaties te krijgen zijn.
...Je kind er tot 20 maanden in kan.
...ik de doeken in amsterdam koop bij de bedenkster van deze doeken. Mariëtte Loomans heet ze. info op www.babydraagdoeken.nl
...ik er een aantal mee kan nemen naar de forumdag, zodat jullie ze uit kunnen proberen.
...je ze dan bij mij kan bestellen, als je er een wilt.
...Prénatal ze ook verkoopt (maar dan zijn ze 40 euro of meer)
...die van Prénatal óf helemaal rood óf grijs met een zwarte buikband zijn.
...martine mijn rode set heeft gepast en er inderdaad heel enthousiast over was/is.
...we hopen dat haar draagdoek voor zondag binnen is, zodat 'm mee kan nemen naar de forumdag. Maar daar zorg ik wel voor, zelfs als ik de doek dan zelf op moet halen
...er mooie foto's van mij en iris zijn gemaakt op de beurs die door de "draagdoeken-dame" op haar site www.bobbefit.nl staan, en ikzelf mooie foto's heb gezet op het andere forum. ;o)
...ik zometeen een boodschappenbriefje ga maken
...manlief vandaag thuis is, dus ik hoef Iris niet mee te nemen met boodschappen doen.
...we vandaag de belastingpapieren moeten uitzoeken en invullen (blèh
S)
...dat altijd zo'n soesah geeft dat ik er nooit zin in heb en het voor me uit wil schuiven
...ik mezelf dus nu even een figuurlijke schop onder me kont geef
...ik jullie allemaal een dikke stuur
Esther
...ik sinds een paar dagen echt een "roze wolk"-idee heb
...ik daar superblij om ben
...ik dus net als andere mama's vind dat mijn meisje het aller-aller-allermooiste,-liefste,-leukste kindje is
...Daniël zolangzamerhand Iris ook steeds leuker vind worden
...dat vooral ermee te maken heeft dat ze gericht lacht, reageert, begint te grijpen en onderscheid maakt tussen verschillende personen en dan dus wel of niet begint te lachen.
...ik vanmorgen bij de huisarts ben geweest
...hij zei dat ik in ieder geval tot April/Mei aan de medicijnen blijf voor de PPD
...we in Mei gaan kijken of ik eraf kan en dan afbouwen zodat ik er in Juni af ben
...ik allang blij ben dat ze medicijnen hebben uitgevonden waardoor ik me beter voel
...ik de steun van alle DEC mama's erg waardeer
...die draagdoeken helemaal het einde zijn!
...ze lang niet zo duur zijn als iedereen denkt (set van 3 = 2 kokers + 1 buikband = 40 euro)
...ze in allerlei kleuren en combinaties te krijgen zijn.
...Je kind er tot 20 maanden in kan.
...ik de doeken in amsterdam koop bij de bedenkster van deze doeken. Mariëtte Loomans heet ze. info op www.babydraagdoeken.nl
...ik er een aantal mee kan nemen naar de forumdag, zodat jullie ze uit kunnen proberen.
...je ze dan bij mij kan bestellen, als je er een wilt.
...Prénatal ze ook verkoopt (maar dan zijn ze 40 euro of meer)
...die van Prénatal óf helemaal rood óf grijs met een zwarte buikband zijn.
...martine mijn rode set heeft gepast en er inderdaad heel enthousiast over was/is.
...we hopen dat haar draagdoek voor zondag binnen is, zodat 'm mee kan nemen naar de forumdag. Maar daar zorg ik wel voor, zelfs als ik de doek dan zelf op moet halen
...er mooie foto's van mij en iris zijn gemaakt op de beurs die door de "draagdoeken-dame" op haar site www.bobbefit.nl staan, en ikzelf mooie foto's heb gezet op het andere forum. ;o)
...ik zometeen een boodschappenbriefje ga maken
...manlief vandaag thuis is, dus ik hoef Iris niet mee te nemen met boodschappen doen.
...we vandaag de belastingpapieren moeten uitzoeken en invullen (blèh
...dat altijd zo'n soesah geeft dat ik er nooit zin in heb en het voor me uit wil schuiven
...ik mezelf dus nu even een figuurlijke schop onder me kont geef
...ik jullie allemaal een dikke stuur
Esther