WIST JE DAT TOPIC

Ik 31 oktober ga trouwen.

Na 16 jaar samen, 10 jaar samenwonen, een zoontje van 2 en een 2e kindje opkomst hebben we toch besloten om nog even te gaan trouwen. Gisteren in ondertrouw gegaan en trouwdatum vastlaten leggen. woensdag 31 oktober. Dat is al over 7 weken!!

Groetjes sabine

.......... ik Sabje 74 wil feliciteren.

......... ik heel weinig kan hebben ( hihi)

......... ik nu pas mijn meisje goed voel schoppen.

........ mijn vriend haar eergistern voor de eerste keer voelde.

.........hij dus nu erg trots is op onze dochter in wording

............dat ik er net achterkom dat me man een beeldje heeft gebroken, vervolgens     heeft gelijmd en nog steets hoop dat ik niks heb gezien.......... hahahah

............ dat ik eff blij ben dat me zoontje op bed ligt

............. en dat nu me dochter ongelofelijk actief wordt, dat ik gewoon me laptop zie bewegen op dit moment

... die kleine van mij met zijn handen en voeten omhoog ligt zodat mijn ribben de hele dag bewegen.
... ik ook graag sabje wil feliciteren.
...ik mijn ex toch de 4-d echo's heb gestuurd per mail.

........ik na twee dagen met een kapotte computer nu weer kan mee genieten!!!!!!
........ik mezelf vrij heb gegeven zolang Mathé slaapt en lekker ga bijlezen en lachen.
........ik vandaag even een beetje jaloers was omdat er een geboortekaartje in de brievenbus zat, en die niet van onze baby is.....zucht.......
........ik niet meer lang kan lopen, fietsen of wat dan ook, me een dikke olifant voel, geïrriteerd ben, en niets kan hebben, even alles lekker van me af wil zeuren.....

Dikke kus Hilma.

..........en mijn vriendin nu even weer in Ned. is voor een paar dagen en dan voor een half jaar naar India vertrekt.....snik....snik.....

Terug
Bovenaan