WIST JE DAT TOPIC

Ik doodmoe wordt van opmerkingen als:" zijn het er twee? Nou, dat wordt een flinkerd!
of: " jee, moet je nog 12 weken!!!"

ik soms zoveel zin heb in biefstuk!

ik stiekem veel lekkerder slaap als mijn man niet in bed ligt?

ik hem daardoor lekker laat liggen als hij op de bank in slaap is gevallen.

ik gisteren mijn teennagels heb geknipt, en dat haast niet meer voor elkaar kreeg.
ik was er helemaal buiten adem van!

groetjes Soela

ik had al geschreven   maar  wist je dat ik me man had gevraagd of ie toevallig van de week iets had gebroken   waarop ie zei ow je he het dus gezien  
waarna ik begon te lachen   en en zei   ben ik zo een tiran dat je dat niet durft te zeggen

waarop ik dus het bekende antwoord kreeg       ja jij met je hormonen  

wist je dat ik nu nog om  23 uur een cake aan het bakken ben   dit zijn zeker te weten de hormonen  

...ik gister een uitje heb gehad
... ik ondanks de rugpijn nog een tijdje op de dansvloer heb gestaan
... ik nu lekker een lang weekend kan uitrusten.... (Heerlijk)

.......ik vanacht heeeeel wat beleefd heb.....
.......ik om half 2 wakker werd en dacht dat ik naar het toilet moest....
.......ik uit bed stapte en in een keer als een gek begon te zweten, me doodziek voelde, en hondsberoerd was....
.......ik naar het toilet ben gestrompeld, heb gedacht dat ik liever dood was, bang was dat er iets verschrikkelijks met mij of mijn baby aan de hand was....
.......ik toen ineens moest spugen.....
.......ik me toen voelde opkappen, weer naar boven ben gestrompeld, weer op bed ben gaan liggen en me steeds beter voelde....
.......ik weer in slaap ben gevallen en vanmorgen kern gezond wakker schrok van de wekker....

.......IK ME NU AFVRAAG; WAT HEEFT DIT NU WEER TE BETEKENEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs een verbaasde moeder

Wist je dat ik ...

-'s morgens nog steeds moet overgeven
- Ik kriebel aan mijn muts heb, van een schimmel infectie
- ik moeilijk kan poepen en nu dus weer niet kan

Ondanks deze kleine kwaaltjes ontzettend gelukkig ben om zwanger te zijn en het zo weer zou doen !!

Groetjes Angela

Terug
Bovenaan