woedel en moiwannababy

A

Anoniem

Guest
ik wil het ook, net als jullie, samen met jullie
met jullie heb ik de laatste tijd het meest gepraat, en jullie hebben me ook weer op de been gebracht als ik down was.
nu wil ik ook heel graag samen met jullie zwanger zijn.
maar ja, we weten het nog niet he
het is weer afwachten,
hoeveel rondes waren jullie ook alweer bezig?
en wat waren de klachten, dan kan ik vergelijken hihi
ik mag niet hopen, maar nu jullie zover zijn, kan ik niet anders meer.
heel veel geluk en niet zomaar weggaan he

hoop het ook zo erg,dat zou super leuk zijn!!
en je bent echt een schat en heel lief geweest ook voor mij heb je heel veel lieve en goede berichtjes neergezet en dat vind ik echt heel tof.
maar ik blijf gewoon hier hoor,kga niet over naar die andere(misschien voor paar vraagjes..)hier zitten de lieverds oh hier is wat spul om te vergelijken (en ik hoop het zo voor je...krijg net zulke zenuwen als bij mezelf.......hihi)
ehm ik 2e ronde,nu bijna 6 dgn overtijd(das teken nr 1 hihi)
drukkend gevoel op mun  onderbuik(alsof ik een te strakke broek aanhad.
stekende en brandende tepels en borsten heb ik veel last van....ehm..
temp was wel steeds boven 37.2...
poeh wat nog meer....
ja ik word wat sneller moe op mn werk.
heel snel moeie armen en benen dat wel.
ik heb geen bloeding gehad of misselijk ofzo.
maar ja wat iedereen hier nou hopelijk wel begrijpt is dat je niet zomaar op 1 test kan bouwen...dit was test nr 8!!!
in nog geen 3 weken.
en nog is ie heeeeel lichtjes.(zoals ik al zei,ik vertrouw het pas echt als ie morgenochtend ook positief is,ik vertrouw nl vrij weinig aan testen...toch ben ik er vrij zeker van en stiekem heel blij hihi)
laat je nog wat horen?
en ik sleep je er gewoon weer doorheen hoor!!!!Denk maar aan een auto met pech en een andere auto met een sleeptouw.
k hoop dak je nog hoor
hele dikke kus knufel en liefs van moniekje

thanx das lief van je
nou ik heb ook een zwaar gevoel in mijn buik, iets gevoeligere tepels, en sneller tintelende vingers en armen, had jij dat ook?
nog steeds slijmverlies, en als ik nu iets drink, lijkt het net of het weer terug naar boven komt, alleen gebeurt dat niet.
kus

nou dat tintelen niet echt,alleen al ik lig soms een kllein beetje,maar weet niet of het er iets mee te maken heeft want ik val in slaap in de meest rare houdingen....
wat ik wel heb is een soort opgeblazen gevoel...alsof er extra lucht in mn baarmoeder zit.dat voelt een beetje als een eisprong met een zeepbel....(als je m vat.)alleen dan voel je het vaak.en mijn darmen...ik kan normaal maar 1 tot 2 keer p w naar de"wc"
en nu 2 keer per dag!!en daar in mijn darmen zit geloof ik ook lucht teveel hihi(bloos,bloos)
en ik ga normaal heel laat slapen(rond 12-1 uur)en dan moet k er om 7 uur uit en dan ben ik fit voor een hele dag en avond.
nu ben ik nu al ongeveer toe aan en slaapje zeg maar.

ja ik heb de laatste dagen ook extra lucht hihi
maar ja we zullen zien, ik denk dat ik maandag op zijn vroegst kan testen, maar omdat ik niet weet hoe mijn cyclus in elkaar zat, kan het ook vrijdag zijn.
weet je nog, ik zou maandag moeten ongi worden, maar werd het vrijdags, maar volgens mij is mijn cyclus van maandag door gegaan, en werd ik alleen ater ongi door de spanning.
maar we zullen zien
had maandag een week geleden wel wat krampen ik denk van de eisprong
dus .....

en dat van het naar de wc gaan, ik kan normaal ook maar 2 of 3 keer per week en nu bijna elke dag....
dus. wie weet

Terug
Bovenaan