woedel en moiwannababy

hihi jullie zijn echt de liefste mensen op de wereld, op mijn hubbie na hihihi
ik ga nu nog niet testen, ga eerst nog wat testen op sensitest bestellen en dan denk ik dat ik maandag voor het eerst test als ik dan nog niet ongi ben.
omda tmijn nod uit loopt van maandag tot en met vrijdag. dus ik mag niet hopen maar doe het lekker toch.
zit nu met een zwaar hoofd van het slapen, echt van 7 tot half 2 vanmorgen teruggekropen omdat ik niet lekker was, niet normaal dat ik dan nog zoveel slaap.
maar goed, zal het nodig hebben gehad.
ga nu maar mijn bestelling doen, wat hadden jullie voor test, diptest of midstream?
met een bekertje of niet

Hee Fiepke

Ik heb als eerste de test van matcare gedaan en de laatste waren gewoon clearblue. Wat doe je ons aan... Zo lang in spanning laten! Succes met wachten
(hoe doe je het....)

Ik voel me vandaag ineens veel zwangerderderder... Typisch!   Met vlagen heb ik enorme steken in mijn onderrug. Ik liep krom op weg naar de supermarkt. Heb dus maar geen boodschappen gedaan in mijn eentje (zware krat). En ik ben emotioneler. Straks gaan we het waarschijnlijk aan mijn schoonouders vertellen...
Spannend!
We hebben opa en oma-mokken gekocht. Kijken of ze 't snappen..

leuk wat zullen ze blij zijn
vooral na die omstandigheden een lichtpunt in het donker
tja ik zal wel moeten, ik weet datik nu wel kan gaan testen, maar dan houd ik mezelf meer voor de gek
maandag is eigenijk pas mijn eerste nod dag, en eigenlijk niet eens echt omdat ik vrijdags mijn ongi heb gehad, maar had het gevoel dat mijn cyclus van de maandag doorging, zou dit trouwens kunnen?
hoop het maar

tja ben ondertussen weer druk aan het solliciteren maar het valt toch tegen hoor.....

hoi fiepke,

Ben ik weer ff. Solliciteren... ggrrr...... ik ben nu 2 weken aan het werk bij de c1000 hier een dorp verderop. ik had natuurlijk nog niets verteld van mijn zwangerschap maar vandaag kwam ze met het halfjaarcontract aanlopen en toen heb ik het wel verteld, maar ik heb wel gezegd dat ik het pas een week weet! ze reageerde heel enthousiast maar we moesten er nog maar even over praten....
ik hoop wel dat ze me het halfjaarcontract wil geven dan kan ze eind november altijd nog ajuus zeggen maar dan heb ik in ider geval ww en zit ik niet de hele zomer zonder werk.

Succes met je sollicitaties en je nod natuurlijk!

Trouwens las ergens dat je veel slijm had (sorry...) kan wel eens een goed tegen zijn hoor! ik had ook constant het gevoel dat er een klodder bloed (sorry again) in mijn broekje zat maar dat was steeds slijm!

Groetjes Roos

ja dat heb ik ook
en veel stijve handen, ook koude handen maar dat kan ook van het computeren zijn hihi
tja ik moet maar afwachten he

Terug
Bovenaan