Woensdag naar kinderarts voor Lotta's neusje

Wat een mooie foto!

Jou schema lijkt op die van onze kerel. Wel mooi om te zien is dat hij zijn laatste voeding op de dag zichzelf helemaal volgooid. En dan komt hij een keer in de nacht, helaas is hij dan zo moe dat een borst genoeg is. Met als gevolg na drie uur komt hij weer, en daarna een uurtje slapen en dan speeltijd. Dan is meneer klaar wakker en ligt lekker te spelen in de box. En dit heeft hij 's avonds ook. Wel gezellig voor zijn papa na een dag hard werken.

Ps Hoe plaats je een foto? Het lukt me niet.

Hier weer een teken van leven van mij....
Onze computer heeft heel raar gedaan de afgelopen dagen en om op het forum te komen lezen kostte me al bijna 10 minuten, laat staan inloggen.
Maar ik ben er weer!!!

Wat een mooie foto bloem!!! Geweldig!!!

Hier gaat het verder allemaal wel goed...
Mijn man is weer druk aan het werk en wij vinden ons ritme ook zo langzaam maar zeker.
Maandag moet Wes weer naar school, dat zal wel weer ff wennen zijn.
Isis doet het super... Maandag naar het bureau... ben benieuwd. Hoop dat ik om de 4 uur mag gaan voeden... Dat maakt het weer wat gemakkelijker allemaal... 3 uur is zo om!!
net de doop geregeld. 14 september wordt ons meisje gedoopt!

Met mij gaat het hartstikke goed... Ik slaap hele nachten door, omdat Isis al doorslaapt vanaf dat ze nog geen 2 wkn is.... Dus dat is heeeeeeel relaxed!!!

Ik ga zo weer verder met mijn fotoalbum... Ik heb het 1e album van Isis al bijna vol... Erg he....
En vanmiddag ga ik mijn armband ophalen. Ik heb van mijn ouders en van mijn man een heel mooie armband gekregen. Met de namen mijn wondertjes er in gegraveerd! Ik mag hem vandaag ophalen.. Dus ik ben in mijn nopjes.... Helemaal blij met dit bijzonder en dierbare cadeau!

Tot gauw weer een keer.
Liefs Peet

o, Kaskes... vergeet helemaal te vertellen over de voeding... ik heb mijn gevoel gevolgd... Het langzaam opgebouwd en dinsdag wil ik op het bureau overleggen om om de 4 uur te gaan voeden....

Liefs, Peet

@f: een foto plaats je via hyves, als je dat heb. rechtermuisknop, kopieren en dan hier plakken. succes
Hoe oud is je zoon precies trouwens? want hij vermaakt zichzelf al in de box?

@peet: heerlijk dat je nachten kan doorslapen:) Zou wel fijn zijn als je om de 4 uur mag voede, dat scheelt zekers:)
Haha en al zoveel foto's wel leuk is dat he;)? Ik ben ze ook aan t uitzoeken kan er maar beter snel mee beginnen:)
En indd een super kado. Zou ik ook wel graag willen hebben, een gouden. Hoop dat t nog een keer komt. heb wel een pandorra armband en heb van mn mannetje direct een "I" bedeltje gekregen, ook mooi. Maar dat gegraveerde is nog veel bijzonderder, mooi hoor!!

liefs

Onze zoon is 4 weken (15 juli) en wil 's ochtends en 's middags even een half uurtje in de box liggen. Is dan druk bezig met om zich heen kijken en  met z'n knisperboekje in de weer. Na een half uurtje is hij het zat en nemen we hem lekker opschoot, met meestal het resultaat in slaap vallen.

leuke foto;) t is je gelukt:)

Dat is opzich wel fijn, dat hij dat wil. Isra wil t max 10 minuten, ze is ruim 3 wk, 21 juli. We gaan een mobiel voor de box kopen mss dat ze zich dan beter kan vermaken.

Maar meestal slaapt ze eigenlijk tussen de voedingen door. ze is nog niet zoveel wakker.

liefs

Terug
Bovenaan