Woonplaats gehad, nu ons werk dan!!

hoi,

ik werk op woensdag donderdag en vrijdag als informante bij de belastingdienst afdeling motorrijtuigenbelasting. Ik zit dus achter de telefoon.
Ik ben zo om me heen wel aan het kijken naar ander werk wat gewoon in mijn woonplaats is, maar voorlopig zit ik er nogwel goed.

liefs kim

Hoi hoi,
ik ben verzorgende(ig) op een gesloten afdeling voor dementerende.Ik werk vanaf 1 febr nu 15 uur pw,eerder 18.
groetjes van gaby(mama van romi 11-08-06)

Haha hoe komen jullie toch steeds op al die onderwerpen... Wel leuk hoor.

Ik werk als activiteitenbeeleidster in de gehandicaptenzorg. Op woensdag bij de senioren, maar das de laatste tijd vrij heftig, vorige week is nummero 4 het zh ingegaan en de andere 3 zijn er niet meer uitgekomen.
Op vrijdag werk ik op een mcg groep (meervoudig complex gehandicapten) en heb de afgelopen maand wat cursussen gevolgd voor verpleegkundige handelingen.

Ik vind het superwerk, al is het soms zwaar, maar wil het niet ruilen of opgeven.

Pauline

Ik werk 30 per week als personeelsadviseur bij de gemeente Tiel. Werkte eerst 32 uur dus ben niet zo heel erg veel minder gaan werken. De ene week 4 en de andere week 3 dagen per week. Wel lekker om in mijn woonplaats te werken (net als mijn man). Als er iets is met Jasper ben ik zo thuis of op het kdv!

Groetjes,
Jacqueline

Ik werk gemiddeld 2 nachten per week bij mensen met een lichamelijke handicap en Niet-aangeboren-hersenletsel. (zijn dus allemaal door een ongeluk of ziekte gehandicapt geworden)
Het is een leuke baan, soms wel heftig, want we hebben veel te maken met verwerkingsproblematiek.

Doordat ik alleen 's nachts werk, heb ik bijna nooit oppas nodig. En dat bevalt me prima!

Terug
Bovenaan