Woonplaats gehad, nu ons werk dan!!

hoi hoi
ik zit de hele dag in de kids
ik werk op een kinderdagverblijf
op een verticale groep ( 0 tot 4 jaar)
super leuk werk... en nu ik zelf een uk heb is het ook leuk te vergelijken met leeftijds genootjes
echt leuk
annique gaat ook met me mee dus dat is erg fijn
ze zit alleen op een andere groep
erg voldaan werk!!!!
liefs sandra mv annique

Ik werk momenteel nog bij Achmea als accountmanager (ik verkoop simpel gezegd verzekeringen aan werkgevers ohgv ziekteverzuim en arbeidsongeschiktheid), maar hoop rond de zomer mijn PABO-diploma op zak te hebben (volg de verkorte opleiding, die "even" stil gelegen heeft sinds mijn zwangerschap, zit in de afrondende fase) en vervolgens als juf aan de bak te kunnen!!

Kinmar, woon jij in Apeldoorn?

Grtz. Poppetje71

hey hallo,

ook ik werk in principe niet....momenteel ga ik wel met de buurvrouw aan het scholen schoonmaken omdat ik het lekker vind dat ik er ff uit ben omdat yoëll zo gehuild heeft......ik doe dit ook nog maar een weekje hoor en ga dit doen tot aan de zomervakantie...

manlief heeft gelukkig een goeie baan en dat scheelt.....en ons grootste geluk.....hij is zelfs iedere woensdag vrij....

liefs denise

Hallo,

Ik ben   tiepmiep, hihi. Omdat ik nog maar 3 ochtenden werk heb ik echt puur een administratieve functie gekregen. Dus ik ben 3 ochtenden gewoon aan het typen. Lekker makkelijk geld verdienen.

Groetjes Natasja mv Jamie

Hi dames,
Ik werk twee maal vier uurtjes in een eetcafé.
Die uurtjes is papa thuis met onze dame, vindt ie wel gezellig.
De ene avond kook ik en de andere doe ik voorbereidend werk of was ik af, gelukkig wel een machine maar toch er toch ingezet worden en eruit en weer op zijn plek.
Het café waar ik werk loopt naar mijn weten goed, altijd druk en bijna alles maken we zelf.
Even kolven en dan kan ik met een gerust hart gaan.
Op het moment een  wat schulden, dus moeten motor verkopen, om een beetje te kunnen ademen.
Schoonouders vinden dat ik moet werken, maar mijn man verdient het dubbele, dus dat schiet niet op. en bovendien willen wij zelf onze kinderen opvoeden. Het is nu even erg moeilijk, maar da kumt allemoal goe. In ieder geval dat hoop ik.
X

ik werk op de donderdag avond elke week. tot nu toe nam ik iris gewoon gezellig mee.
en om de dinsdag avond en om de zaterdag ochtend en middag.
iris blijft dan bij mijn man.
ik werk als pgb-ster. dit houd in dat ik bij twee meervoudig gehandicapte kinderen werk in de thuis situatie.
ik pas dan op hun zodat de ouders iets voor zich zelf kunnen doen. of de boodschappen.
ik vind dit leuk werk.
groetjes petra

Ik werk al 10 jaar in de kinderopvang, eerst als invalster en nu al weer 8,5 jaar bij hetzelfde kinderdagverblijf.

Ik werk 27 uur ( 3 dagen van 9 uur ) en heb nu 1 dag ouderschapsverlof, dus werk nu tot   juli 2007 18 uur. de maandag en donderdag ( ben vandaag lekker een dagje vrij )

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan