Woonplaats gehad, nu ons werk dan!!

Ik ben een VISWIJF!!!!!! ha ha Ik schreeuw niet hoor. Ik werk 1 ochtend en 1 hele dag (dinsdag) Ik werk in de zaak van mijn man. Het liefst zou ik iets anders willen doen, maar ja ben altijd zo onzeker. Heb wel een diploma directie secretaresse.
Liefs Esther

Even tussendoor!!!
Hoi Patty, ik ben er op dinsdag, woensdag en zaterdag.
Vrijdag voor carnaval gaan we dicht, om 1 maart vernieuwd te openen.
Leuk om je een keer tegen te komen!!!

groetjes Danielle.

Hoi Sandra,

ik werk 3 dagen en Rowin gaat 1 dag mee.
Hij zit in een andere verticale groep bij ons.
Soms ga ik ff knuffelen maar meestal heb ik daar niet zoveel tijd voor.
Hij gaat mee op donderdag en dat is een heeeele drukke dag bij mij in de groep.
Op het moment 2 langdurige zieke collega's dus extra hard werken voor ons
Maarrrr, mijn collega's nemen het knuffelen van Rowin maar al te graag over, geen probleem dus haha.

Groetjes Iris

Hoi,

Leuk om te lezen dat veel mama's verschillende banen hebben en ook vaak parttime werken! Ikzelf werk 36 per week als beleidsadviseur sport bij de gemeente Helmond en ik probeer deze uren in 4 dagen te proppen zodat ik lekker op dinsdag alleen ben met mijn meissie! Bij ons is het namelijk omgekeerd: papa is minder gaan werken! Hij werkt nu 3 dagen en vindt het heerlijk!! Ben wel een beetje jaloers (hij heeft op maandag en vrijdag vrij!!), maar de centjes moeten toch binnenkomen.....
groeten
Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Ik heb de luxe dat ik thuis vandaan kan werken.
We hebben een eigen bedrijf met prsoneel waarvan ik
de administratie doe.
En ik ben welzijnscoach met de voeding en huidverzorging
van Herbalife.
De mensen die ik hierin begeleid doe ik ook van huis uit.
Dus de luxe dat ik de hele week thuis ben

Leuk om te lezen wat iedereen doet.

Gr. Corine

Ik werk bij een marktonderzoek bureau (Nielsen). Ik doe analyses op de data die mijn collega's verzameld hebben over supermarkt verkopen in Oost Europa. Het is echt een bureaubaan, maar ondertussen denk ik diep na over de chocolade of allesreiniger verkopen in Roemenie of Bulgarije, hartstikke leuk. Mijn werkgever doet neit aan parttime werk dus ik werk full time. Maar vorig jaar heb ik mijn vakantiedagen niet opgekregen (en ik ben ook al voor het eind van mijn verlof begonnen met werken) dus nu maak ik die dagen op door elke maandag vrij te hebben :) stiekum toch sort of parttime dus hahah.

Barbara (Mirne is nu 6.5 maand)

Hey.

Ik werk als Assistent Zorgkundige in een verpleeghuis bij cliënten met een eenzijdige verlammig (Somatiek).
Ik werk daar 28 uurtjes in de week, wil in de toekomst er minder gaan werken.

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Terug
Bovenaan