Word gek van het wachten!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden

Ik word gek van de spanning van het wachten (21e NOD). Iedere keer als ik naar het toilet ga ben ik bang dat ik de duivels aantref.. Maar tot nu gelukkig nog steeds niet!!:):)
Vanmorgen wakker geworden met een volle neus en zere keel. Ook heb ik de laatste dagen constant steken rechtsonder.. bv met hoesten of lachen.. iig als er druk op komt.. en de rugpijn (die ik normaal alleen met ongi heb) is ook veel meer aanwezig... En een honger de hele dag!! Ik vreet letterlijk wat af pfff.

Nog wat anders.. gister waren we bij mijn schoonouders op visite (die na 5 weken vakantie weer terug waren) Harstikke leuk en gezellig mijn vriend zijn zusje was er met man en kind en zijn andere zusje met vriend.
Toen kregen we het op een gegeven moment over zwanger, kinderen enzz.. Mijn schoonzusje wil namelijk heeeel graag een nichtje;)
Maar toen zegt mijn schoonmoeder op een gegeven moment: 'Nou ik wil voorlopig nog niet voor de 2e x oma worden hoor'!!

Zo en bedankt! Ik dacht leuk mochten wij van het weekend wel een positest hebben wilden wij ze het graag meteen vertellen.. maar nu heb ik daar twijfels over... mijn vriend zegt tuurlijk vinden ze het leuk als ze weer een kleinkind krijgen! Maar ik weet niet zo goed wat ik daar mee aan moet.. Het zal waarschijnlijk niet veel voorstellen wat ze zei maar toch...

Zo moest even mijn ei kwijt!

Liefs Renate

Vervelend he dat wachten. Ik heb mijn NOD a.s. zondag of maandag (als het goed is, want pas in de 1e ronde, maar heb altijd een zeer regelmatige cyclus gehad, dus daar ga ik stiekem nu ook van uit). Dus moet 2 of 3 dagen langer wachten als jij.

Zelf heb ik ook last van steken in mijn onderbuik, draaierig met vlagen, rugpijn en ontzettend pijnlijke tepels. Ik ga er maar vanuit dat het bij het ontpillen hoort, ik ben pas in september gestopt.

Oooh wat vervelend.. Maar weet zeker als jullie het vertellen dat ze super enthousiast zijn. Maar toch niet leuk om te horen. Kan me goed voorstellen dat het je toch raakt.

Ik zal voor je duimen dat die verdomde duivels wegblijven!!

xxx

Hey meis,

ik kan me helemaal voorstellen dat het wachten zo lang duurt. ik hoop zo voor je dat je van het weekend een positieve test hebt.
verder zou ik me niet te druk maken over je schoonmoeder.
Als jullie er maar gelukkig mee zijn wordt zij dat vanzelf.
Misschien wilde ze alleen maar aangeven dat ze het snapt als jullie nu nog geen kindje willen, of wil ze niet druk leggen op een beslissing voor jullie 2en.

nog even wachten voor je het weet is het weekend.
X Nanda

heey meid...

wachten duurt lang he....
En maak je niet druk over je schoonmoeder ze zal er vast wel blij mee zijn....
En het gaat er toch niet om of zij het leuk vindt, jullie moeten er gelukkig mee zijn.
Trouwens mijn vader(bijna 55 jr) roept als hardst dat ie te jong is om opa te worden (hij zal er wel blij mee zijn hoor) MIjn moeder (42jr) daarintegen, kan NIET wachten dat ze oma wordt....
Zo kan het dus ook hihi

Maar goed zolang jullie er maar gelukkig mee zijn is het goed toch...en je schoonmoeder draait vast wel bij als je haar het nieuws mag vertellen

liefs en zal voor je duimen

hey meiden

jullie hebben ook gelijk ik moet me niet drukmaken om me schoonmoeder.. Als wij er idd maar gelukkig mee zijn! Vond het alleen een stomme opmerking maar ja zij weet ook helemaal niet dat we er al mee bezig zijn, ook omdat we allebij maar al te hard roepen dat we er nog lang niet aan toe zijn;) haha Lekker voor de gek houden. Heerlijk zon geheimpje:)

@ Cloewja Mijn vader is ook 55jr en die roept al jaren! wanneer hij nou eens zijn opa dag krijgt i.p.v. vaderdag hihi en mijn moeder 48jr zegt aldoor nee hoor niet voor mijn 50ste. Maar ik weet gewoon zeker met mijn ouders dat ze helemaal happy zijn als we het vertelen.
P.s. ik dacht dat mijn vader een jonge vrouw had maar jou vader heeft het helemaal mooi voor elkaar hihi;)

Hey meis,
Wat een vervelende reactie van je schoonmoeder! Kan me voorstellen dat dit niet leuk is om te horen. Zij weet natuurlijk niet dat jullie er al mee bezig zijn, dus ze zal vast heel trots zijn mocht ze over 8 maandjes oma worden!! En je schoonzusje: Ze wil een nichtje.... Mmmmm... Lastig haha!
Ik word trouwens ook gek van het wachten, pfff.. nog 3 nachtjes slapen...... Liefs!

Heyy

Ja ze zal vast blij zijn als we het vertellen en anders heeft ze maar pech!
Over 8 maandjes haha ik hoop het:D
Ja ze heeft het constant over dat ze een nichtje wil, dus ik zei al vraag het aan je andere schoonzusje misschien wil zijn nog een kind op ons kun je voorlopig wachten haha.

Jaa nog 3 nachtjes en dan kun je June eindelijk zien:D Doe je hem/haar de groetjes van ons;) hihi

Liefs!

@renate ja he...13 jaar verschil haha en gister alweer 25 jaar getrouwd....

Terug
Bovenaan