Word gek van het wachten!

haha sorry, weet niet waarom ik er vanuitgegaan ben dat het een meisje was hahah.
maar ik denk dat ik gewoon donderdag morgen ga testen. op mijn nod. weet alleen niet zeker of het mijn nod is...want ik het een erg onregelmatige cyclus. (tussen de 31 en 47 dagen) maar denk toen mijn ei te hebben gevoeld.. dus heb er 14 dagen bijop geteld. en toen kwam deze dag eruit. ik hoop voor ons dat we door kunnen naar de mammaclub!!!

Ohh ik hoop het zo dat we met allen wachtende naar de mamaclub mogen!!! En dat de rest ons snel mogen volgen!! Ik hou het gewoon niet meer echt verschrikkelijk. Gelukkig moet ik de rest van de week werken! Dan heb ik tenminste afleiding!

Elke dag dat de duivels er niet zijn krijg ik meer hoop.. wat zal het tegenvallen als het niet zo is..

Maar we blijven positief het is gewoon RAAK!

(zegt ze stoer..)

tja wat is anders...
heb de hele dag door steken rechtsonder.. dat heb ik normaal nooit. En ben een beetje verkouden en heb een hele zere keel.. maarja we zijn zondag naar het strand geweest dus dat geef ik dan maar de schuld..
verder erg moe aldoor en heel veel honger en trek!....

hoop zo dat het positief is die test. Succes met wachten nog even.

Ik hoop echt voor je dat het raak is.
Tja idd... je anders voelen is relatief en voor iedereen anders. Maar je hoort wel eens dat vrouwen het gewoon "wisten"
Succes met de test (alvast)!!

Thanks! Ik kan niet wachten. Had net mijn vriendin hier op bezoek die nu 11 weken is.. zo leuk lekker samen erover kletsen en op inet filmpjes en fotos kijken en berekenen hihi heerlijk!

Terug
Bovenaan