Word gek van het wachten!

Lieverd!!

Laat je schoonmoeder toch lullen...Het is vaak ook onwetendheid als mensen zoiets zeggen en als ze dan het heugelijke nieuws krijgen, dan bevinden ze zich in de 7de hemel!!! Niets van aan trekken dus....

Overigens dat wachten.....Tja....Dat is echt killing!! Helaas weten wij allemaal hoe dat voelt en ze zeggen wel: "De tijd vliegt voorbij". Nou.....Als je hier op het zwanger worden forum zit, dan lijkt een dag wel een week!! ;-)

Succes! Hier wat sterretjes voor jou!! ***************

Liefs Lynn.

p.s. Wat hebben jullie allemaal jonge ouders. Mijn ouders zijn 65 en 62 en 36 jaar getrouwd, of ben ik dan zo oud????? Hahahaha!!

Wat vervelend he dat wachten... Ik hoop voor je dat je zwanger bent, zou super zijn!!!
Nare opmerking van je schoonmoeder maar joh, niet te zwaar aan tillen: dat is ze wrs al lang vergeten en als ze oma wordt vindt ze dat superleuk! Mark my words!
Succes met duimen draaien...

heerlijk he dat wachten.... not!!!!!!!!!!!!
ik heb de 20ste mijn nod. dus we gaan het gewoon even volhouden oke!!
en van je schoonmoeder, zou ze het mischien ook kunnen bedoelen dat ze nog geen broertje of zusje wil voor je nichtje. als ze niet in de gaten heeft dat jullie aan het proberen zijn zwanger te raken... zou kunnen toch. ze zal het vast niet bedoeld hebben om echt niet oma te worden.

succes met wachten!
kus famke

@ lynn
haha ik weet niet of jij oud bent;) je bent zo oud als je je voelt toch;) Ik ben 24.. maar dat is aan mijn forumnaam oom wel te zien haha.

@ Famke
wachten is k*t.. nog 5 nachtjes slapen whaha. Wanneer ga jij testen? Ik heb echt veel steken rechtsonder.. t zal mij benieuwen..

Ik denk ook idd dat mijn schoonma er niks mee bedoeld aangezien ze het van geen van 3en nog verwacht maar kwam gister even verkeerd bij me aan.

Liefs Renate

@Renate: Ik ben bijna 31....Scheelt dus wel ietsje ;-)
Weet je al wat meer??? Ben zooo benieuwd!
Duim, duim, duim!!! *****************

A Lynn

Ohh ietsje maar hihi, Ja ik weet al wat meer... dat de duivels er nog steeds niet zijn haha. I HOPE SO dat ze weg blijven. Mijn vriend zei van de week tegen de honden. 'Ja krijgt het vrouwtje een baby in der buik' hihi smelt... en als ik zeg van auw ik heb steken in mijn buik zegt ie 'ja dat kan niet anders het schopt al' haha :):):)

Ik ben ook zo benieuwd!!

Liefs Renate

Terug
Bovenaan