Wordt er al door geslapen?

Jelle is geboren op 15-08 2010 en eigenlijk ben ik het nu al zat om er s nachts uit te gaan. Onze oudste sliep na 6 weken al door. Een fles met alleen voeding voor hongerige baby's mag niet echt baten. Nog 2 maanden en dan kan er pap bij. Hopelijk helpt dat, maar ik hoop dat ie voor die tijd al door slaapt.

Manon
 
Hoi,

mijn dochtertje is van 1 september en slaapt gelukkig al enige tijd door. Wij mogen ook echt niet klagen want om 23.00ur krijgt ze haar laatste flesje en om 8.00uur komt ze pas weer. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het zat begint te worden. Heb je al overleg gehad met het consultatiebureau misschien dat zij handige tips hebben.
Veel succes!
 
hoi,

je bent niet de enige hoor. Hier ook nog geen doorslaper. Mijn dochter van drie sliep met vier weken al door en mijn jongste is van 30 juli en helaas nog steeds rond 5.00 een voeding........Nu vind ik het niet zo erg, maar als ik volgende weer weer moet werken wordt het toch wel wat zwaarder. Anouk slaapt vanaf 18.00 uur vast dan begint haar nacht volgens mij al en moet ik haar echt wakker maken voor voedingen. Eerst voedde ik op verzoek, maar dan kwam ze de laatste tijd twee tot drie keer in de nacht. Heb dit dus weten terug te dringen tot een keer. Dus tja echt tips heb ik niet, onze dame is gewoon om 5.00 uitgeslapen en begint dan gezellig te keuvelen. Ach het gaat over.
 
Mijn kleine dametje van 10 augustus slaapt gelukkig nu goed door 's nachts , rond 22.00 uur de laatste fles en dan is ze rond 06.30/ 07.00 uur wakker. Heerlijlk gewoon, bij mijn zoontje van nu 3,5 jaar duurde het bijna 1,5 jaar voor hij goed door wilde slapen.
Heb gelukkig nog even zwangerschapsverlof tot 9 november en dan moeten we weer aan het werk.

liefs Annet
 
Hey hallo

Hier slaapt er 1 door en de ander niet. Ze zijn nu 3 maanden, maar wel 6 weken te vroeg geboren dus ze hebben nog een beetje speling. Lyam sliep al heel snel door eigenlijk maar maakte we wakker omdat zijn broer wakker werd, en ik had geen zin om 2 keer op een nacht te voeden, maar op een gegeven moment heb ik hem eens laten liggen en sliep hij gewoon lekker door. Zijn broer begint meestal om half 5 terwijl Lyam om 7:00 eens wakker word. Ach het is vermoeiend maar het gaat vanzelf over. Mijn 2 oudste komen ook nog af en toe uit hun bed, is het niet voor te plassen dan om te drinken.

Groetjes twinmama
 
Zoontje is van 11 aug. en slaapt de meeste nachten door. Soms een nachtje niet. (1 x p.w ofzo, en waar dat dan aan ligt weet ik niet). We maken hem om 22.00 wakker voor een fles en dan is hij rond 6.00/6.30 wakker. Hij krijgt 5 flessen van 180+6.
 
Semm is van 1 augustus en slaapt door sinds ze een week of 5 is. en vanaf 9 weken slaat ze de laatste voeding ook over. Ze krijgt nu 4 x 200cc.
Dit is haar schema: 09.00 - 13.00 - 17.00 - 21.00.
Ik heb het er op het cb over gehad maar die zeiden zolang ze goed blijft groeien, moet ik het maar zo laten.

Mijn andere dochtertjes sliepen ook met 5 en met 9 weken door dus wat dat betreft heb ik heel makkelijke kindjes gehad.

Liefs Nancy
 
Terug
Bovenaan