Wordt er al door geslapen?

Tip:

Als je baby vanaf 18.00 zijn nacht in gaat, zou ik DIE fles op een week tijd (met een half uurtje rekken per dag) verschuiven naar een uur of 10. Ik heb dit bij mijn zoontje gedaan en guess what!!!

Hij slaapt door van 10 tot half 7
 
Hoi!

Onze dochter is 2 augustus geboren, een maandje te vroeg, maar slaapt nu inmiddels ook door. Ze krijgt rond 23.30 uur haar laatste flesje en slaapt dan door tot de volgende ochtend 08.00 uur. Wij gebruiken Johannesbroodpitmeel, waardoor haar voeding wat dikker wordt en waardoor ze minder spuugt. Ze slaapt er heerlijk op..:)
 
onze dochter is geboren in nov 2010 het eerste ander half jaar sliep ze als de beste, als baby moest ik de wekker zetten voor de nacht voeding
later ben ik begonnen met brinta in de opvolgmelk
heb dat wel iets eerder gedaan dan normaal
maar eerst een klein beetje (niet te dik) en voor de laatste fles deed ik het en na het warm eten (kreeg ze als extra een fles pap ze sliep daardoor lekker door
nu is het heel anders een fles melk met of zonder pap wilt ze echt niet meer, en met ander half is ze ook van de opvolg melk af ze eet slecht maar beetje bij beetje eet ze warm en een toetje,dan flesje limonade en naar bed ( op het moment met valdispert kids rust 15 ml uur voor het slapen , het werkt op het moment wel ,gr
 
Terug
Bovenaan