yes ik heb toch weer een beetje hoop

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden..
Ik ben vanmorgen dus bij de dokter geweest..
En zij zei tegen mij dat ik niet van een miskraam uit moest gaan,omdat ik niet veel heb gebloed en omdat het ook maar een dag of 3a4 geduurd heeft!!
Maar ja we weten het natuurlijk pas zeker als ik over 3 weken een echo heb!!
Maar ik geloof dat ik me toch weer een heel klein beetje zwanger ga proberen et voelen!!!
Liefs Miranda

Wat raar dat ze je niet meteen een echo geven zeg! Ik had allang zelf een echo aangevraagd (die betaalde ik dan wel zelf) 3 weken onzekerheid is toch niets?

Ja maar ze zeiden dat het nog te vroeg was en dat er dus waarschijnlijk nog niets te zien was!!ik ben nog maar 5 weken zwanegr namelijk!!

bij 6 weken heb je als het goed is al hartaktie dus je zou eens kunnen vragen of ze dan wel wat kunnen doen (1 weekje is beter dan 3)

Hartactie is pas te zien bij 8 a 9 weken met een inwendige echo. Vandaar dat ze dus over 3 weken terug moet.

Ik hoop voor je dat het goed zit meid. Ik duim met je mee.

Miriam.

quote: Miriam reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2007 06:29:01'));

Hartactie is pas te zien bij 8 a 9 weken met een inwendige echo. Vandaar dat ze dus over 3 weken terug moet.

Ik hoop voor je dat het goed zit meid. Ik duim met je mee.

Miriam.

Wat een onwetendheid toch weer, als je nou niet weet waar je over praat zeg dan niets..

Je kan gewoon vanaf 6 weken met een uitwendige echo hartactie zien, soms moet er een inwendige gedaan worden maar is echt niet altijd nodig hoor, ligt vaak aan slecht apparatuur van degene die de echo doet en aan de dikte van je buikwand en ligging baarmoeder e.d.

Iedereen hier in omgeving krijgt gewoon een uitwendige echo vanaf 6 weken. En er is dan actie te zien , soms moet je misschien wachten tot 7 weken maar dat is echt maximaal.

Ik heb zelfs met  8 weken een pretecho gedaan en hartje gehoord! en week daarvoor een gewone echo bij de VK ook uitwendig en met hartactie.

Bij ons mag je niet eerder komen tot je 11 weken bent en dan krijg je pas een echo.
Heb zelf een inwendige echo gehad omdat ze met dat apparaat niets konden zien.

liefs Suus

Jammer zeg dat er zoveel prutsers zijn in de VK wereld, scheelt je zoveel onzekerheid en genietwerk..snap niet dat het soms nog zo moeilijk moet gaan terwijl het zo anders kan...

Terug
Bovenaan