yes ik heb toch weer een beetje hoop

hoi allemaal..de dokter heeft tegen mij gezegd dat het beter is om nog even te wchten met de echo omdat er niet bij IEDEREEN    al zo snel hartactie te zien is..en dan word ik misschien aleen nog maar onzekerder!!!en tuurlijk vindt ik het wel lang duren!!!
ponyville..ik vindt het niet prettig zolals jij reageert!!
Jij zegt dat als ik te lang wacht dat er dan geen nekplooi meting meer gedaan kan worden!!nou pff lekker gevoel geeg je me zo!!
maar dat moetje zelf ook maar weten...
Liefs Miranda

Hoi Miranda,

Ook ook kreeg na twee miskramen een vroege (inwendige) echo met   6 weken en 5 dagen. Ik had geluk, er was hartactiviteit te zien, maar mijn gyn had vooraf al gezegd dat het misschien te vroeg kon zijn en ik dan nog een keer terug moest komen. Dat zou ik inderdaad niet prettig hebben gevonden. Het wachten en de onzekerheid zijn moeilijk, maar je wilt straks in ieder geval duidelijkheid hebben en die heb je over drie weken sowiezo. Heel veel succes.

Alexandra

Hoi Miranda,

Ik ben nieuw hier op het forum, maar ik las je berichtje en ik wilde je toch even succes wensen over drie weken!

Mijn verloskundige zei ook dat ze met 6 weken hartctie KAN zien, maar dat dit zeker niet bij iedereen te zien is en al helemaal niet met een uitwendige echo. Ikzelf heb met 8 weken een inwendige echo gehad. Toen was het hartje wel te zien. Ik hoop voor jou dat je ook zo'n geweldig beeld te zien krijgt!

Liefs, Danielle

Hoi Miranda,

ik kreeg met 9 weken een echo na het intake gesprek met de vk. Ik weet dat ik bij de oudste pas met 12 weken een echo kreeg. Ik denk dat dat per vk verschillend is.
Ook ik vloeide tot de   11 weken. Bij de echo bleek dat er een bloeduitstorting zat en dat met de tweeling alles goed was.
Maak je niet te veel ongerust.
Ik oktober heb ik een miskraam gehad met heeeeel veeeeel bloedverlies en flinke krampen. Zolang je daar geen last van hebt,moet je je niet te veel zorgen maken. Maar dat is natuurlijk ook bij iedereen verschillend.

Succes.

Laat je wat horen als je een echo hebt gehad.

Groetjes Miranda

Hoi,

Misschien kan ik je een beetje gerust stellen. Ook ik heb in week 6 bloedverlies gehad en in week 9 en week 11. Gelukkig had ik een lieve verloskundige die me meteen op een echo stuurde. Dit stelde me wel erg gerust. Want met de echo 6 weken en 2 dagen was al hartactie te zien...! Ik heb 2 maal oud bloed verloren en 1 keer een adertje wat gesprongen was door te veel inspanning. Dat was dus echt vers bloed.
Inmiddels ben ik in mijn 21e week en heb een voor zover ze dat kunnen zien heel gezond en levendig meisje in mijn buik. Dus geef de hoop niet op meid.
Zal voor je duimen...

Liefs Thalitha

Hallo Miranda,

Goed van je dat je toch weer een beetje hoop durft te hebben. Ik heb zelf een week of 4 gebloed tijdens mijn eerste zwangerschap. Dat is altijd een onzekere periode. Deze zwangerschap heb ik een echo gehad toen ik 5 weken was. Ze konden er dus ook nog niks van zeggen. Twee weken later moest ik terug komen en er was een mooi hartje te zien.
Ik hoop met heel mijn hart dat er bij jouw ook een mooi hartje is te zien over een paar weken.

Groetjes Mama van Rayen, Milan en 39,3 zwanger van wondertje nummer 3

P.s
Even een berichtje voor Ponyville: Ik heb net je site (www.martin-isabel.nl) bekeken en zag dat je pas met 8,4 weken een eerste echo hebt gehad. Dus je weet niet eens waar je het over hebt. Voor hetzelfde geldt was er bij jouw ook nog geen hartje te zien als ze bij jouw een echo hadden gedaan met 6 weken.

zoals je kan zien staan er twee verschillende echo's van 8 weken die van daarvoor was eigenlijk 7 weken....heb ik alleen verkeerd staan en te lui geweest om bij te werken.

Terug
Bovenaan