Yes onze eigen MAMACLUB!!!

Hallo februarie moeders...

We hebben onze eigen mamaclub. Kunnen we eindelijk gewoon met alle februarie moeders kletsen. Is toch iets gemakkelijker...
Tot spreeks allemaal...

Groetjes Daphne 8w2d

Hoi hoi,
ook ik ben februari volgend jaar uitgerekend. Het wordt mijn eerste kindje. Als het goed is zit ik nu in mijn achtste week, ik heb volgende week mijn eerste afspraak met de verloskundige. Spannend...
Hoop dat het clubje zwangeren nog veel voller wordt.
Tot snel!

Jippieeee!!!!
Wat leuk een mamaclub!
Hier alles goed; ben af en toe wat misselijk en moe maar verder gaat het goed!
Moet morgen de vk bellen we gaan toch voor een combinatietest zijn er meer die deze gaan doen?
x
Chan

Hoi hoi,

Hier ook een februari mama (als ik niet veel te vroeg of veel te laat ga bevallen dan). Ik ben nu zes weken (20 februari uitgeteld).

Ook hier is de vermoeidheid toegeslagen, maar dat heeft ook te maken dat ik (in tegenstelling tot de meeste vrouwen) een erg lage bloeddruk heb...

Leuk om "9 maanden" met jullie te zijn.

Groetjes Tamara

Hallo allemaal!
Ben dan heel officieel waarschijnlijk net niet in februari uitgerekend, maar het zal wel een februari kindje worden. Vandaar dat ik gezellig hier mee kom kletsen!
Ik ben nu 5 weken en 1 dag zwanger (verwacht ik nav mijn temp curve). Ik krijg 14 juli de eerste echo ivm mijn miskraam 4 maaden geleden.
Heel spannend dus!

Hier ook al de vermoeidheid toegeslagen, maar dat kan ook met de warmte te maken hebben en met het feit dat er hier nog 2 kids rondlopen, hahaha.

Groetjes Suus

Hallo allemaal,

Wel weer even wennen hoor zo'n ander forum! Maar went vast heel snel!
Ben zelf denk ik 21 feb uitgerekend.
Krijg 21 juli mijn eerste echo, ben dan waarschijnlijk 9 weken zwanger. Ik krijg een vroege echo ivm mijn diabetes. Moet elke 3 weken op controlle in het ziekenhuis. Aan de ene kant wat minder alle strenge controlles maar aan de andere kant ook erg leuk, want ik krijg veel echo's!!
Het is ons 2de kindje! We hebben al een zoon. Hij is van maart 2007
Bij mijn zoon alleen last van moeheid gehad, nu komen er misselijkheidsvlagen bij.
Hoop dat we met z'n allen lekker kunnen zwangeren!!

Groetjes mirjam

Hallo allemaal!

Ik ben zwanger van ons eerste kindje en waarschijnlijk 3-02-2010 uitgerekend!(ben niet helemaal zeker van mijn laatste menstruatie dus even de termijnecho afwachten)

Leuk zo'n februari mamaclub! :))

Liefs dametje

Terug
Bovenaan