Yes onze eigen MAMACLUB!!!

hey hoi,
wij verwachten ons 2e kindje ook in feb 2010 (15)
Onze eerste is nu net 4 en gaat na de zomervakantie naar de basisschool...

allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!
en dat we er lekker van kunnen gaan genieten.

groetjes mij
7 wk+3 dagen

he meiden!!

Wij zijn ook zwanger, en rond 18 februari uitgerekend het is onze 1ste.

wij zijn dinsdag bij de verloskundige geweest en we krijgen volgende week zaterdag onze 1ste echo al (omdat ik 6 jaar geleden een miskraam heb gehad
dus best wel heel erg spannend krijg ik eindelijk ons kindje te zien!!!!

ben al lekker misselijk de hele tijd en flinke buikkrampen.

alles is nu echt heel spannend want hoop dat het echt goed gaat komen.
af en toe wel wat spanningen met mijn schat, hij snapt volgens mij nog niet zo goed hoe ellendig ik me momenteel voel.
wou dat hij 1 uurtje kon voelen hoe ik me de hele tijd voel. als dit zo 9 mnd blijft kan ik mijn lol nog op

groetjes jacquelien

ik voel me ook behoorlijk misselijk, mannen lijken dit niet zo goed voor te kunnen stellen hoe dat is om elke dag misselijk te zijn...hier ook af en toe gezucht van daar komt ze weer met haar gezeur..
maar gelukkig neemt hij mijn zoon wel vaak ff over..die wil af en toe nog al zeuren(heeft last van de warmte) en daar kan ik nu niet zo goed tegen...

naast de misselijkheid hier geen kwaaltjes..
morgen naar de huisarts(die doet de controles)

groetjes
7wk+3 dagen

Hi,

Ook hier gelukkig een begripvolle man. Ben nu soms zo zwak (bloeddruk 100/50), dat ik het gevoel heb in te storten. Kennen jullie die poppetjes waarbij je aan de onderkant zo'n rondje in kan duwen en het poppetje in elkaar stort? Nou... zo voel ik me dus... maar ik weet dat het wel minder wordt naarmate ik verder de zwangerschap in ga.

Mijn man heeft alle begrip en neemt veel taken over. Ik vind het heel erg moeilijk met onze zoon. Hij is net twee en praat nog niet, is daardoor vaak gefrustreerd. En daar kan ik even niet meer tegen. Die stuur ik nu dus ook vaak naar zijn papa.

Gezellig, al die klachten hier, haha! Gelukkig weten we allemaal dat er iets moois uit voort gaat komen. Daar doen we het voor toch?

groetjes Tamara

Hoi hoi,
Ook ik ben in febr (23) 2010 uitgerekend. Zwanger van de 2e. Manlief is best begripvol maar onze dochter van 23 mnd wil toch gewoon opgetild worden en zo. Tamara dat praten kan heel snel komen hoor. Amber praat gelukkig heel veel al maar heeft ook een mega eigen willetje.
Bij 1e zwangerschap van wk 8 tm 40 ziek geweest dus ff afwachten nu. 16 juli eerste echo. Allemaal bveel suc6 met zwangeren.

Hallo!
Ik ben ook in feb uiterekend, de 22ste. Het is onze eerste, dus ik vind alles ook er spannend! 13juli de eerste echo, daar kijken we erg naar uit.
Ik ben wel echt vreselijk misselijk, heel de dag en nacht door!!! Zijn er meer die daar last van hebben??

Liefs Liv

pfff gelukkig is de dikste warmte nu het land uit... gisteren was het hier echt vies warm...

vandaag op pad geweest voor een zwangerschapsbroek(schaamachaam) ik kan halverwege de dag mijn gewone broeken niet meer aan..dan begint alles op te zetten aan het einde van de dag lijk ik wel 3 a 4 maanden zwanger... rokken willen wel hoor, maar die kan ik niet aan naar mijn werk... dus ik moet er al aan geloven....
hoe gaat het met de rest??
groetjes bloem
7wk+4

Hoi hoi,
@Liv, gelukkig nu maar af en toe 's ochtens misselijk maar zoals ik al aangaf bij Amber vanaf wk 8 tot geboorte misselijk geweest en niks hielp. Kan je alleen de tip geven er rustig aan toe te geven en veel te liggen en probeer wat te eten als je je ff beter voelt. Gewoon waar je zin in hebt op dat moment.
@Bloem, niet schamen hoor je baarmoeder ligt waarschijnlijk naar voren dan heb je al snel een buikje. Mijn broeken beginnen ook al wat strakker aan te voelen. En die zwangerschapsbroeken zitten dan veel lekkerder dus gewoon kopen. Heb er nog van eerste zwangerschap die ga ik ook binnenkort dragen hoor gemak dient de mens tenslotte.
Verder alles goed met iedereen? Hier nog wel gelukkig niet meer zo warm. Wel zwaar 4 dgn in de week werken en ben zooo moeeeeee.

Terug
Bovenaan