Yes onze eigen MAMACLUB!!!

hey natje,
mijn spijkerbroeken krijg ik helemaal niet meer dicht hahahaha ik had nog een zwangerschapsbroek van mijn vorige zwangerschap, mijn zoon is nu 4 dus was een beetje erg oud model.... 4 dagen werken .. kan me voorstellen dat je moe bent..
ik moet er deze week ook weer aan geloven, ik werk 3 dagen in de week... heb mijn 3 week vakantie er alweer opzitten.
liefss

Hallo allemaal

Ik ben nu +/- 8 weken zwanger van de tweede, onze kleine wordt nu bijna 16 maanden en wordt dus in februari de grote stoere broer. Ik heb maandag mijn eerste echo dus ik ben benieuwd. Ik ben wel veel moe en misselijkheid komt met vlagen gelukkig niet zo erg als bij de eerste.

groetjes Danielle

Hoi hoi,
@Danielle welkom hoop voor je dat misselijkheid nu redelijk weg blijft. Ben bij Amber echt 32 weken ziek geweest en vind het wel vreemd aanvoelen dat ik dat nu nog niet ben. Beetje dubbel van de ene kant heel blij maar van de andere kant ook angst dat het niet goed zit. Nog 8 dgn tot echo pfffff.

@Bloem tja mijn zwangerschap is 2 jr geleden en had standaard spijkerbroeken dus die kan ik wel weer aan. Zag nu leuke witte en beige broeken bij Miss Etam maar ja grootste gedeelte van zwangerschap is in de herfst/winter en dan is wit wel erg zomers haha. Pffff vakantie al voorbij dat is balen. Heb pas 10 augustus vakantie heerlijk week naar Slagharen. Alleen "jammer" dat ik nu met zwangerschap niet overal in kan. Nou ja dan maar met ukkie in het treintje haha.

Wie heeft de echo al gehad?
Knuffel Natje

Hallo allemaal,

Ik ben nu 6 weken & 3 dagen zwanger.
Ben al eerder zwanger geweest, maar dit is helaas misgegaan.

Als alles meezit, ben ik ± 28-02-2010 uitgerekend!
Over 2 weken hebben we de 2e echo!!

Ik voel mij verder hartstikke goed!
Tot op heden nergens geen last van!

Hé Vampie welkom.
Proficiat met je zwangerschap.
Fijn dat je je (nog) zo goed voelt.
Spannend zeg 28 februari kun je blij zijn dat 2010 geen schrikkeljaar is.
Volgende week om deze tijd ben ik onderweg naar ziekenhuis voor de echo spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het blijft heel vreemd voelen om nog niet echt misselijk te zijn ook erg dubbel. Zou het dan wel allemaal goed zijn. Beste vriendin en een collegaatje gaven al aan dat ik nu gewoon een jongen krijg (of 2). Dus ga er van uit dat alles goed is. Ga strakkies in de pauze ff voor zwangerschapsbroeken kijken.
Knuffel Natje

Hoi Allemaal,

Ben nu ongeveer 2 maanden zwanger van onze eerste, 11 feb 2010 uitgerekend. Erg spannend allemaal. En ook nog erg onwerkelijk, heb niet veel last van kwaaltjes. De eerste weken een misselijk gevoel en dat is weer bijna over (af en toe nog). Soms wat lusteloos 's avonds...Misschien ook toe aan vakantie!!
3 aug pas de echo, hopen dat het dan allemaal echt werkelijkheid wordt.

Iedereen sterkte met de kwaaltjes...

Groetjes

Hallo allemaal!

Wat leuk, zo'n mama club.
Wij hebben vandaag onze eerste echo gehad.
Zo mooi!!
Nu 9 weken en 3 dagen en we zijn 17 februari uitgerekend.

Verder weinig kwaaltjes, wat moe en wat misselijk maar nog niet hoeven spugen gelukkig.

Groetjes Kat...

Hallo allemaal!

Ik sluit me graag bij jullie aan!
Ben 24 februari uitgerekent van onze 2e.
Leuk zo'n mamaclub,ik denk dat we hier allemaal veel aan zullen hebben!:)

Groetjes,Wendy (mama van Damian,en 13 wkn zwanger van de tweede!)

Terug
Bovenaan