YES YES YES YES!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik weet niet of jullie me nog kennen,misschien sommige nog wel,maar ik ben al een tijd niet meer actief op dit forum!
Ik heb in mrt een mk gehad met een zw schap van 12 weken en we zijn een hele verdrietige periode door gegaan!
Maar nu heb ik vanochtend een test gedaan en hij was binnen 5 seconden positief,dus ZWANGER!!!
We hebben nu wel dubbele gevoelens van als het maar goed gaat,maar ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten hoe onwerkelijk t nu ook nog is!!

Ik strooi heel veel glitters voor jullie en meiden geef het nooit op hoor,ook jullie tijd komt dat jullie een wondertje in je buik mag hebben.
+++++++++++++++++++++++++++=

wel vangen he?

liefs Caro

Hee Caro,
Ik ken je nog wel hoor!!!!
Gefeliciteerd en ik hoop dat je er snel van kunt genieten.

Hoi Deez,

Dankje voor je berichtje!Ook ik ken je nog hoor :))))

Hoe gaat alles nu met jou?

liefs Caro

Haha leuk dat je me nog kent. Nog steeds allemaal afwachten. Ga sinds 4 juli naar de gyn en ze doen nu een follikelmeting. Groeit nog niet echt veel, moet dinsdag weer terug.
Groetjes

Hoi Caro,

Ik ken je ook nog wel....Gefeliciteerd zeg!!! Helemaal super...helemaal na zo'n trieste periode idd...

Geniet ervan en heel veel geluk!

xx

hoi caro

ik ken je naam ook nog wel...

GEFELICITEERD!!!!!!!!! hoop dat alles goed mag gaan!!!
maar wel rot van je MK en dat nog na 12 weeken,dan ben je al zo ver heen,
had je het toen al tegen familie verteld??

ik weet ook sins gisteren dat ik zwanger ben (ronde 13)
ben 6 april uitgeteld!!!jij dan???

xxxtam80

ik ken je niet maar wens je een hele goede zwangerschap toe hoor!!het allerbeste en veel geluk. geniet er maar lekker van!! ik heb in juni een MK gehad, en ben nu alweer ruim 5 weken zwanger!!!

liefs sweety

helemaal top!!!!

Wat fijn dat het weer gelukt is! gefeliciteerd!!!!
Probeer er lekker van te genieten....loop maar op wolkjes...

gr elora

Terug
Bovenaan