YES YES YES YES!!!!!

heeee caro!

Fijn dat alles goed gaat met je joh!! Tis idd spannend he! gewoon je VK bellen en uitleggen van je onzekerheid, dan zal zij heus wel je een echo gunnen denk ik...We zijn nu alweer 7 weken he, gaat snel vind je niet??? Krampen zijn al minder bij me, minder heftig gelukkig.   verder doe ik mee aan moeders voor moeders en heb daar een hele toffe dvd van gekregen over dag 1 tot en met bevalling hoe je kindje groeit enz. echt prachtig!!!heel mooi om te zien dat het zo ook bij jou gebeurt!! Nog 2 weekjes en dan mag ik weer een echo!! Hopelijk klopt het hartje goed, tot dat ik dat weet vind ik het heeeeeel spannend!!

Alle geluk en tuurlijk houden we elkaar op de hoogte he!! hardstikke leuk!

liefs sweety

'Hoi Sweety76,

Wat fijn om te horen dat ook jij je goed voelt!
T Gaat inderdaad erg snel,maar dat vind ik ook alleen maar fijn,als de eerste 12 weken er maar opzitten nietdan?
Dan heb je nog wel kans dat t mis gaat maar de kans wordt wel steeds minder!
Ik heb vandaag de vk gebeld en ze heeft geregeld dat ik over 13 dagen een echo krijg dan ben ik bijna 9 weken zwanger.
Ik ben helemaal blij en ze heeft er de moeite ook voor gedaan moet ik eerlijk zeggen,normaal gesproken kunnen we een vaginale echo laten doen in t ziekenhuis,maar t ziekenhuis in Zwolle doet dat niet meer zonder medische redenen,nu zijn ze een echokliniek aan t opzetten en daar kun je eigenlijk terecht.
Normaal kan t bij de vk maar dat doet die van ons dus niet en worden we doorgestuurd(eigenlijk met 12 weken)naar een consultatieburo en daar is dan ook een vk aanwezig.
Heel af en toe maken ze een echo bij 9 weken,en ik ben er daar gelukkig 1 van!
Dus nu is het aftellen!

Heel toevallig heb ik me vanmiddag aangemeld voor Moeders voor Moeders.
Ik heb erg in twijfel gestaan of ik nu weer mee zou doen(de vorige keer deed ik ook mee en toen eindigde de zw.schap in een mk),maar vind t toch te belangrijk om te laten wezen.Ik heb al meerdere malen meegedaan en ik weet zelf hoe moeilijk t is om zwanger te worden!Dus geen twijfel mogelijk,ik doe ook mee!!
De vorige keer had ik ook als kado de dvd uitgezocht,maar ik heb m nooit bekeken en toen ik de mk had heb ik m aan onze buren gegeven,want ik zou anders rond dezelfde tijd als haar uitgerekend zijn,dus had zij er op dat moment veel meer aan als ik,en ik moet eerlijk zeggen dat ik t niet aankon!
Nu zou ik weer voor de dvd kiezen,nu wil ik m zelf graag zien.
Echt een wonderdvd lijkt t me!

We horen wel weer van elkaar :))))))

liefs Caro

hee caro

wat heerlijk voor je joh die echo!!!! Ik zei het toch hihihihih. tis echt best een geruststelling hoor en scheelt een hoop zorgen. nou kunnen we samen aftellen want ik krijg 25-8 weer een echo!!! spannend of het hartje klopt!!

goedzo dat je weer meedoet aan MvM!!!het gaat nu vast goed joh, en 1 op de 5 vrouwen!!!!! heeft  hulp nodig om zwanger te kunnen worden dus ze hebben ons idd heeeeel hard nodig!!!ik ben alweer braaf 1 week in potjes aan het plassen hahahaha maar mijn god wat stinken die flessen joh behhhhhhhhhhh hahahha maar oke goed doel.

tot horens weer hoor!!! liefs van mij!!

Hoi hoi Sweety,

Wat leuk dat jij de 25ste voor een echo kunt,ik mag de 23ste.Wat een spanning zeg!
Nu de dagen aftellen tot de echo.
Heb jij t trouwens al tegen familie of vrienden verteld?
Persoonlijk wacht ik liever tot de eerste echo,alles ligt nog zo vers in t geheugen dat ik liever eerst wat meer zekerheid heb!

Ja de bussen van MvM stinken inderdaad,ik vind ze ook zo lompgroot,vooral als je ze in de wc zet,eerder had ik ze in de meterkast staan,de meterkast staat voor de wc dus lekker dichtbij,maar als je dan nodig moest plassen dan had ik geen tijd om eerst de deur van t slot te doen en dan de bus te pakken hihi,Nu zet ik gewoon 1 bus in de wc neer en de rest gaat in de meterkast!

Ik leef helemaal met je mee voor onze echo,ik zal aan je denken!

liefs Caro

Terug
Bovenaan