YES YES YES YES!!!!!

hey caro

heel veel succes ik  hoop dat alles goed gaat al voor je duimen.

groetjes ingrid

Hey Caro,

Ken je ook nog wel!!!
Van harte meid, ja weet wat je voelt heb zelf ook een mk gehad in mei, ben nu ook net zwanger dus vindt het ook spannend!! Maar probeer positief te blijven, hoe moeilijk dat ook is!!!
Ga er toch samen van genieten en hopelijk gaat het deze keer wel goed!!!
Heel veel succes ermee!!!

Liefs Sandy

he meid

ik ken je niet maar ik wil je toch feliciteren!!! met dit geweldige nieuws.
en ik hoop dat het deze keer wel goed mag gaan!!! geniet er van

liefs wilma

Hoi Caro

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.Ik ken je
nog wel want ik heb ook in mrt een miskraam gehad met
12wk.Wat goed dat het weer raak is voor jullie,wij zijn
óok weer bezig ,ik moet morgen officieel ongi worden.
Ga er lekker van genieten en niet te veel achterom
kijken lekker positief blijven.Ik wens je een hele fijne
zwangerschap toe.

Gr.Anita

Hallo Meiden,

Bedankt voor jullie reacties en lieve woorden.
Dat doet me erg goed!
Wat leuk om te horen dat er meer meiden zwanger zijn en vooral met wie ik toen op dit forum zat!
Vandaag ben ik 6 weken en 5 dagen zwanger en alles gaat tot nu toe erg goed.
We hebben bij de vorige zw schap die helaas eindigde in een mk iedereen verteld dat ik zwanger was,maar nu hebben we besloten om dit nu niet weer te doen,we willen eerst de 12 weken echo afwachten!
En dat duurt nog 5 weken,pffft,wat zullen die 5 weken lang gaan duren zeg!
Ik zit eigenlijk een beetje te twijfelen of ik de vk niet eerder zal bellen om te vragen of ik misschien een eerdere echo mag hebben om te kijken of alles goed gaat,maar mijn eigen vk is met zw.schapsverlof en die ander heeft t natuurlijk weer niet mee gemaakt,dus ik sta behoorlijk in dubio,wat zouden jullie doen?

Ik wil bij deze iedereen feliciteren die zwanger zijn en iedereen die (nog)bezig zijn om zwanger te worden een hart onder de riem te steken.
Toen we de mk hebben gehad was er maar 1 ding waar ik de hele dag mee bezig was en dat was zo snel mogelijk zwanger worden,maar ik merk nu wel hoe meer maanden er verstrijken zonder dat t weer "raak"is hoe minder je er toch aan gaat denken,nu had ik eigenlijk zoiets van nouja we zien wel.....en nu ben ik zwanger,dus meiden probeer t toch een beetje van je af te zetten,hoe moeilijk dat ook zal zijn,maar ik ben er stellig van overtuigt dat t alleen maar goed is en dat je misschien wel eerder zwanger zult zijn,meiden succes!

liefs Caro
6 weken en 4 dagen zwanger

oeps   sorry     ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger,is toch weer een dagje dichterbij hihihi

liefs Caro

hoi caro

Ook ik ben 6w en 5d zwanger dus we zijn allebei op 29 maart uitgerekend!! wat leuk!!!
Tis ons eerste kindje en ook ik heb hiervoor een MK gehad. Daarom kreeg ik een vreoge echo gelukkig met 6 weken. ze konden niet veel zien maar wel vruchtzakje en alles zat op de juiste plek. geeft toch wat meer geruststelling moet ik zeggen. als je erom vraagt krijg je die echo wel hoor. over 2,5 week krijg ik er weer eentje bij 9 weken. dan moet alles als het goed is zichtbaar zijn en bewegen enz. zooooo spannend. Ook wij zeggen de eerste 12 weken niks...alhoewel ik niet weet hoelang ik dat nog ga volhouden aangezien ik al best een buikje heb...sommige hebben het al geraden en dan ontken ik het niet. ( ben er namelijk ook wel beetje trots op he). Na mijn MK was ik wel meteen weer zwanger, nooit gedacht maar toch gebeurt. Niet op de juistew dagen geklust maar ja...dit kindje wil echt bij ons horen zeg ik nu tegen iedereen hier hihiihhi.

hoe voel je je verder?? ik voel me prima op krampen na. verder nergens last van.

veel liefs en succes en wie weet zie ik je op maart forum!! geniet er lekker van meid!! ondanks dat het spannend blijft!!

sweety

Hoi Sweety76,

Inderdaad wat leuk dat we allebei op dezelfde dag zijn uitgerekent!
Das wel erg toevallig he?

Je zei dat je je goed voelde alleen last hebt van wat krampjes,ook daar kan ik me bij aansluiten.Soms ben ik een beetje misselijk en ik ben ongelooflijk moe de hele dag,maar ach je hoort me niet klagen hoor,daar ben ik nu veelste gelukkig voor!

Morgen bel ik toch maar eens de vk (inval)en leg haar t een en ander uit en dan hoop ik dat ik ook snel een echo krijg,de spanning is niet meer te houden!
Ik houd je op de hoogte,jij ons ook?

liefs Caro

Terug
Bovenaan