Yoga tijden eerste weken zwangerschap

<p>Hey toekomstige mama’s, </p><p>ik ben na eigen berekening 5 weken zwanger en na 2 weken gisteren weer een yoga les gevolgd sinds ik weet dat ik zwanger ben.  </p><p>Nu bedacht ik me na de yoga les dat je misschien niet alle oefening kan doen. Dus Google was mijn beste vriend, maar Google maakt me gek!</p><p>nu wil ik jullie mening en ervaring hebben van ( toekomstige ) mama’s! Volgende week ga ik nog een les inhalen die ik gemist heb + mijn eigen vaste les! Maar kan ik nog wel alle yoga oefeningen doen. Welke oefeningen mogen niet meer?</p><p>Omdat mijn zwangerschap echt nog heel pril is durf ik het eigenlijk niet te te zeggen bij mijn yoga docent. Maar misschien is het toch wel goed on te gaan doen. </p><p>Ik heb jullie advies nu echt even nodig!</p><p>oh ja, zwangerschapsyoga staat op mijn planning maar kan ik pa oppakken vanaf januari aangezien ik tot december vast zit aan mijn vaste yoga docent binnen dit yoga centrum.</p>

Ik ben geen expert, maar volgens mij kan dit gewoon. Ook al is het nog pril, mocht je twijfelen zou ik het toch overleggen met je docent. Die zou je moeten kunnen helpen. 

Hoi hoi,

je mag gewoon alle oefeningen doen totdat de reguliere yogales voor jou niet meer fijn voelt..  dat verschilt per persoon ik vond het met 16 weken niet meer zo fijn en ben thuis yoga gaan doen , met 24 weken ben ik zwangerschapsyoga gaan doen. 
Groetjes 

Hoi Beautigirl,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Je kunt volgens mij veel oefeningen doen. Pas alleen op met de twist in het eerste trimester, dat is niet goed voor je kindje. Die zou ik achterwege laten of een milde variant uitvoeren. En onderstebovenhoudingen lijken me niet geschikt, omdat die dat ook tijdens de menstruatie niet zijn. 
Groet!

CLB ik ga het toch wel even overleggen.
happy s  thuis yoga lukt mij gewoon echt niet. Ik ben in september begonnen bij dit yogacentrum! En het geeft me echt rust, maar misschien sommige oefeningen niet meedoen en goed aan mezelf denken.

Semna Thanks voor je reactie! Die twist las ik op internet, daar was ik best van geschrokken. Want die heb ik maandag wel gedaan. Ik ga het zeker even aangeven bij mijn docent. Zodat ik wel mee kan blijven doen, maar wel aan onze kleine wil blijven denken. 

Terug
Bovenaan