Yoga tijden eerste weken zwangerschap

Hoi,
ik doe zelf ook pilates en yoga. Toen ik wist dat ik zwanger was heb ik dat meteen aangegeven bij de lerares. Veel dingen mag je nog wel doen. Maar idd de twist en bepaalde buikspieroefeningen niet meer.
Ik snap dat het best lastig kan zijn om het zo vroeg al te zeggen, maar veiligheid voorop toch? Misschien kan de lerares je wat alternatieve houdingen geven zodat je (voorlopig) gewoon met de huidige lesssn kan blijven meedoen? 

Volgens mij kan alles gewoon hoor, je baby zit goed beschermd! En chrunches moet je vooral in een later stadium niet meer doen als je buikspieren gaan wijken, maar zou ik me nu nog niet teveel zorgen om maken! Toen ik wist dat ik zwanger was heb ik een beetje nep meegedaan (schouders niet van de grond), zo viel het niet op. Maar eerlijk: ik sta met 36 weken zwangerschap ook nog in de sportschool met 10 kilo op de stang, omdat t goed voelt en ik het gewend ben. Jij voelt aan je lijf wat wel en niet okee is, luister daar naar :) iedereen is anders!

Hi beautygirl! 
Jaaa haha van Demi naar dekleinste. Daarom herkende je me misschien niet! 
Jaaaa zo leuk! Jij nu ook zie ik!! Hoelang ben je zwanger?? 
Ik zit precies op 19 weken nu. Tijd vliegt echt volgende week 20 weken echo spannend....omdat we geen enkele testen hebben gedaan. 
Gaan jullie dat wel doen??
liefssss 

Heyyy demi (de kleinste )

Wauww alweer bijna  20 weken joh . Wat gaat de tijd snel?
Weet nog wel toen je weer zwanger bleek te zijn. 
Hoe gaat je zwangerschap  ?? 
Bijna op de helft ?? 
En weet je al war je krijgt of wil  je dat niet weten  ? Liefs

[quote quote=10122934]Hoi, ik doe zelf ook pilates en yoga. Toen ik wist dat ik zwanger was heb ik dat meteen aangegeven bij de lerares. Veel dingen mag je nog wel doen. Maar idd de twist en bepaalde buikspieroefeningen niet meer. Ik snap dat het best lastig kan zijn om het zo vroeg al te zeggen, maar veiligheid voorop toch? Misschien kan de lerares je wat alternatieve houdingen geven zodat je (voorlopig) gewoon met de huidige lesssn kan blijven meedoen?[/quote]
Ik heb besloten om het aan te geven bij de yogadocent. Zij is dus de eerst die weet dat ik zwanger ben naast mijn vriend. Toch een beetje eng!

[quote quote=10123756]Hi beautygirl! Jaaa haha van Demi naar dekleinste. Daarom herkende je me misschien niet! Jaaaa zo leuk! Jij nu ook zie ik!! Hoelang ben je zwanger?? Ik zit precies op 19 weken nu. Tijd vliegt echt volgende week 20 weken echo spannend….omdat we geen enkele testen hebben gedaan. Gaan jullie dat wel doen?? liefssss[/quote]
Ik was je al kwijt, en zag nergens meer berichten van je.  Het is bij mij pas echt heel kort. Morgen 6 weken na eigen berekening. Wij hebben 5 november de eerste echo (dan ben ik 8-9 weken volgens de verloskundige.)
Wij gaan wel de NIPT test doen als het goed is.
Wanneer ben je uitgerekend? zo leuk dat je zwanger bent!!

[quote quote=10122989]Volgens mij kan alles gewoon hoor, je baby zit goed beschermd! En chrunches moet je vooral in een later stadium niet meer doen als je buikspieren gaan wijken, maar zou ik me nu nog niet teveel zorgen om maken! Toen ik wist dat ik zwanger was heb ik een beetje nep meegedaan (schouders niet van de grond), zo viel het niet op. Maar eerlijk: ik sta met 36 weken zwangerschap ook nog in de sportschool met 10 kilo op de stang, omdat t goed voelt en ik het gewend ben. Jij voelt aan je lijf wat wel en niet okee is, luister daar naar  iedereen is anders![/quote]
Ik doe gewoon wat goed voelt! sporten moet gewoon kunnen, alleen ik ga het wel aangeven want wat niet lukt doe ik niet. misschien heeft ze wel een andere houding voor me.

Hi Nicolle B! 
Wauw echt he.. zo snel gegaan niet normaal vandaag de 20 weken echo gehad en alles was goed gelukkig! 
We krijgen een meisje ? 
Hoe gaat het met jullie?? Jij bent al bevallen of op het eind nu kan ik me herinneren en een jongen toch??? 
@ Beautygirl!
Ja dacht verander eens een keer haha. 
Zo leuk ook voor jou!!! Spannend he?! Ik ga je wel volgen ben benieuwd met alles xxx

Terug
Bovenaan