Zal 2008 het jaar worden dat we ons eerste kindje krijgen??? Zijn er meer die net gestopt zijn me

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben hier voor het eerst. Ik ben in Oktober gestopt met de pil en ik vind het erg leuk om   hier ervaringen en verhalen  van anderen te lezen. Ik zie alleen allemaal afkortingen die ik niet ken...  NOD, rd's??   Kan iemand mij hier uitleg over geven??... alvast bedankt!!

Toen we eenmaal de beslissing hadden genomen om te stoppen met de pil, werd ik door veel vrouwen in mijn omgeving gewaarschuwd dat ik al snel zwanger zou kunnen worden (   ik had toen   namelijk nog geen vast contract en ze adviseerde me toen om nog niet te stoppen   met de  pil  omdat ik anders misschien dat contract niet kreeg................  ik ben toen wel gestopt)

Je weet zelf ook wel  dat je misschien  snel zwanger kan worden ( en je hoopt het natuurlijk ook) maar nu zijn we 3 maanden verder en ik ben nog niet zwanger... en door alle opmerkingen van  de dames in mijn omgeving  had ik stiekem al gehoopt dat ik het zou zijn...(ik heb nu trouwens wel een vast contract).

Ik heb al veel gelezen over zwanger worden en ik weet ook dat het soms  ook een jaar kan duren of  zelfs helemaal niet  maar omdat bijna alle vrouwen in mijn omgeving al snel zwanger raakte had ik een soort van hoop dat ik ook bij dat groepje    zou horen...
Raar eigenlijk dat je weet dat het een jaar kan duren of zelfs helemaal niet  maar dat je toch een al snel een soort van hoop hebt dat je al heel erg snel in verwachting bent,.,

Hebben jullie hier ook ervaring mee???

Ik ben trouwens zelf  12 december voor het laatst ongesteld geweest. Ik heb een regelmatige cyclus dus zoals ik in alle informatie boekjes lees zal mijn eisprong dan ongeveer met de kerst zijn...

Groetjes

Hoi Laura,

Welkom op het forum! Ik hoop ook dat mijn man en ik in 2008 ons eerste kindje krijgen. Wij zitten inmiddels in de 5e ronde, maar sinds ik op dit forum lees dat vrouwen vaak na 6, 8 12 of nog meer rondes toch zomaar ineens zwanger zijn ben ik wat geduldiger geworden. In het begin hoopte ik ook dat het snel raak zou zijn, maar helaas....
Dan maar wat langer genieten van het kunnen uitslapen en 's avonds op stap gaan zonder oppas te hoeven regelen!!!

oh ja,
Nod is NietOngesteldDag. De dag waarop je het zou kunnen worden maar niet wilt.
RD zijn de Rode Duivels waarvan je dus hoopt dat ze 9 maanden niet komen!

Groetjes Wietske

hoi laura

ik ben ook nog niet zo lang hier.en ben ook rond oktober gestopt.
mijn nod is 25 dec.dus wij hopen op een kerst cadeautje.
ik heb juist nog niet zo veel gelezen.zodat ik er wat rustiger in zou gaan.maar je wordt even goed wel een beetje ongrust.ik vindt het nu ook zo erg dat je weet dat je het bijna kan worden je nod dag.en het lijkt wel of ik iedere keer wel ergens wat last van heb.
hoop dat jullie aleen maal een leuk 2008 tegemoet gaan.
lieffesss

Hallo dames,

Ook ik ben drie maanden geleden gestopt met de pil. Wil alleen op dit moment nog niet zwanger worden, omdat ik eind mei niet met een dikke buik op mijn trouwdag wil staan. Ik merkte dat de pil mij heel erg moe maakte, en had nog wat andere klachten. Nu ik gestopt ben met de pil kan ik ook veel beter naar mijn lichaam luisteren.

Vorig jaar rond deze tijd dacht ik dat ik zwanger zou wezen, ondanks het slikken van de pil. Maar dat bleek niet het geval te wezen. Ik ben toen wel naar de dokter geweest, na onderzoek bleek ik verstopping van de darmen te hebben. Dus ik weet nu wel dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden. Als ik toen wel zwanger was geweest, had ik dat niet erg gevonden en was het zeer welkom geweest!!!

Ik hoop wel in 2008 zwanger te worden van ons eerste kindje!! Ik heb gelukkig wel meteen na het stoppen van de pil een hele regelmatige cyclus. Helaas gaat dat wel gepaard met op de eerste / tweede dag met ziek zijn, misselijk, krampen. Over een half jaar gaan we in ieder geval wel voor een kleintje.

Hoe gaat het op moment met jullie cyclus?

Liefs Rixt

Ook wij hopen ons eerste kindje in 2008 te gaan krijgen, als het lukt...
Ik ben in oktober met de pil gestopt en maar 1 x ongesteld geweest sindsdien. Ik houd er daardoor steeds meer rekening mee dat een kindje 2008 misschien niet gaat lukken (hopelijk wel zwanger raken hoor!). Maar 2009 lijkt nog zo gigantisch ver weg, wil niet zolang wachten!!!!!!!
Maar voorlopig maar duimen dat we 2008 mama's en pap's gaan worden, toch...

Groetjes, Irene

Ik ben in jan dit jaar gestopt met pil, en eind juli voor t eggie voor 1e kindje. Na 1 ronde was ik al zwanger! helaas geeindigd in een miskraam na ong 7 weken. Dit wordt de 3e ronde na mijn mk, en zit nu in mijn klusperiode. Dus ik hoop dat ik begin 2008 goed begin!!!

Jullie allemaal succes dames

hoi meiden.

ik wil jullie een supper jaar 2008 wensen.
want ik ga jullie verlaten.ben namelijk zwager gistern positief getest.
echt gaaf.

liefs sabrina

Hoi,

Leuk om jullie reacties te lezen! Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik gelijk een regelmatige cyclus. Wel ben ik veel minder lang ongesteld en heb ik er veel meer last van,last van mijn onderbuik, steken, rare afscheiding etc. De eerste maand dacht ik door die rare klachten  eerst heel even dat ik gelijk zwanger zou zijn  maar helaas was dit de reactie van mijn eerste ongesteldheid zonder de pil...Die regelmatige cyclus  is wel handig met het "uitrekenen"van de klusperiode!!   Ik moest hier de eerste maand erg aan wennen hoor!!! hahaha ..

Ik wil iedereen fijne feestdagen en een zeer "vruchtbaar" en gelukkig jaar toe wensen!!!

Misschien een beetje en rare en stomme vraag maar de rondes waar iedereen het over heeft zijn dat de maanden die je al heb gerpobeerd om zwanger te worden???
Groetjes

Terug
Bovenaan