Zal 2008 het jaar worden dat we ons eerste kindje krijgen??? Zijn er meer die net gestopt zijn me

Ik ben ook zo'n rekenwonder 9 febr. NOD en 24 januari ei (bij cyclus van 28 dagen) en anders pas NOD op 2 maart (oh nee he bij 49 dagen) excuus voor de verwarring... ha ha

Marlijn

Hoi Dames,

Vandaag m'n NOD en nog niks te zien, gelukkig
laat t maar zo blijven, als ik morgen nog niks heb dan ga ik testen

Willen jullie voor me duimen???

groetjes Buzzz

Nou vandaag nog niks te zien of te voelen,
maar heb vanochtend weer een test gedaan en die was weer negatief, zelfs geen vaag streepje
Heb ik weer!!!

groetjes Buzzz

Lieve Buzzz,

Wat balen zeg, ik had zo gehoopt op je positieve test voor jullie! Ik snap je teleurstelling echt helemaal. Op naar de volgende ronde dan maar?, ik ga volgende week weer serieus aan de klus met mijn vent...

groetjes, Marlijn

Hoi Hoi,

Nou we zijn weer een weekje verder, ik ben er van de week ook niet te veel mee bezig geweest, nu ben ik 8 dagen overtijd en ik had dus nog 1 test liggen,
een digitale van cleur blue,
net getest staat er niet zwanger, maar wel 2 streepjes
bij al de vorige tests was t er altijd maar 1
nou dan over een paar dagen maar weer testen

Hoe gaat het bij jullie,
al positief getest??

groetjes

Hoi,

Hier alles ok hoor. Ik en mijn vent zitten vollop in de klustijd, aankomende week volgens de berekeningen mijn vruchtbaarste tijd... dus ik kan er nog niets over zeggen. Ben er wel achter dat dat temperaturen bij mij niet zo goed werkt, mijn temp schommeld tussen de 36.4 en 37.2 (allemaal 's morgens gemeten gelijk na het opstaan!) hier wordt ik dus niet echt wijs uit of ik al een eisprong heb gehad. Als alles goed gaat kan ik 4 februari testen, tot die tijd afwachten... zucht... daar ben ik niet zo goed in geloof ik.

Enne buzz ik zit te duimen voor je hoor.. spannend!!

groetjes,
Marlijn

Terug
Bovenaan