zal het goed gaan?

he hallo allemaal

Ontzettend bedankt voor jullie lieve en snelle reacties. Ik ga jullie advies volgen en inderdaad gewoon morgen bellen. Nogmaals bedankt

Groet Marion

Hoi Marjon,

Gelukkig, alle maitjes dat je echt moet bellen, hebben je overtuigd.
Spanningen lijken me ook niet goed voor een zwangerschap. Bovendien kun je er op die manier niet echt van genieten en dat is niet de bedoeling. Er lijkt me niets fijners dan weten dat je zwangerschap goed zit en daar lekker van te kunnen genieten.
Daar komt ook nog eens bij, stel dat het niet goed is, misschien is het maar beter om dat zo snel mogelijk te weten. Voor mijn gevoel tenmiste wel.
MAAR, daar gaan we niet van uit. Ik hoop enorm dat het gewoon goed is, dat je dat snel ziet op een echo en dat je voorzichtig kunt gaan genieten!

En als ze je dan toch een zeur vinden, dan hebben ze vette pech. Dit is jouw zwangerschap!

@ SvdL. Wat vervelend dat ze allemaal zo stom reageren. Bij mij was dat gelukkig heel anders. Zelfs de assistente van de VK sprak me tijdens het intakegesprek (nadat ik had aangegeven dat het voor mijn gevoel fout zat, wat ook zo bleek te zijn) steeds aan met "Goei". Ook zij was heel lief.
En de VK zei dat ze de afspraak die eigenlijk voor de 2de echo was gemaakt gewoon zou laten staan, puur voor het geval ik behoefte had om te praten. In het ziekenhuis vanmorgen was ook echt iedereen even lief en iedereen wenste mij en mijn mannetje sterkte. Want de mannen worden ook vaak vergeten, terwijl die van mij er ook verdriet van had. Het was per slot van rekening ook zijn kindje.
Maar, wel goed van je dat je ondanks die stomme reacties gewoon voor je eigen gevoel kiest. Gewoon blijven doen!

Nou, Marion, ben benieuwd hoe het verder loopt. Wel laten weten, he? (Hoewel ik dat misschien pas over een hele tijd lees, omdat wij zaterdag op vakantie gaan).

Groetjes, Miep

hoi

Ik heb gebeld hahah. Een hele opluchting. Wat zag ik er tegenop. Ik kan  a.s. maandag om 10:30 terecht voor een echo. Dank jullie wel, zonder jullie reacties had ik niet durven bellen! haha

Wat betreft vervelende reacties bij een miskraam. Toen ik de eerste keer vertelde dat ik zwanger was aan de assistente van de ha, reageerde ze heel kort: zijn er twee streepjes te zien, hoe licht dan ook, dan ben je zwanger. Wanneer je 11 weken bent, kun je een afspraak maken met de vk.
Toen ik vervolgens ongerust opbelde omdat het dreigde mis te gaan. Was de reactie. Tja dat kan gebeuren. Gewoon afwachten. Op mijn vraag of ik kon blijven werken? Was het antwoord, ja hoor. Op mijn vraag wat ik kon verwachten, was het antwoord, gewoon een flinke ongesteldheid.
Ik ben dus idd. gewoon weer aan het werk gegaan, gelukkig het weekend vrij. In het weekend kwam de echte miskraam. Maandverband was niet aan te slepen, zo hard ging het. Echt ieder half uur moest ik wel naar het toilet. Ik had die dag echt niet kunnen werken. Ik vind het jammer dat ze hier geen voorlichting over heeft gegegeven.
Aan de telefoon was er ook geen enkele medeleven. Puur zoiets van, je wacht maar af en je ziet het vanzelf.
Later heb ik dan toch de verloskundige gebeld, gewoon om alles door te spreken. Hoe wist ik nu bijv. dat ik alles kwijt was. En wanneer kun je weer zwanger worden. Hier werd ik wel goed opgevangen.
Na dit telefoontje bij de ha, heb ik deze nooit meer gebeld, voor de tweede zwangerschap en nu hopelijk de derde zwangerschap. Ik maak alleen nog maar contact met de verloskundige.
Dus herkenbaar is je verhaal zeker. Heel veel sterkte!!

En voor de rest ook iedereen heel veel sterkte en succes met hopelijk uiteindelijk allemaal een gezond kind.

Groet Marion

Hey Marion,

Goed van je hoor. Maandag weet je gelijk meer. Je kunt bij de vk lekker over alles praten ook. Daar is ze ook voor hoor.

Ben benieuwd hoe het zal gaan maandag.

Groetjes Petra

hoi allemaal

Ben helemaal blij. Echo gehad, alles was goed.
Pfff wat een opluchten en wat een heerlijk gevoel. Wat ben ik blij dat ik geweest ben.

Liefs een dolgelukkige mama in spé

Jullie allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties en zelf ook alle succes van de wereld gewenst

Hey Marion,
Een hele opluchting!! Blij dat alles oke is. Hoop dat je nu meer van je zwangerschap kan gaan genieten (lijkt mij heel moeilijk na miskraam)!!
Groetjes Laura

Hoi Marion,

Gefeliciteerd met de goede echo! Wat een goed nieuws, ik had nog niet gereageerd maar wel nieuwsgierig meegelezen. Hoeveel weken ben je nu zwanger?

Fleur

Terug
Bovenaan