Hoi Marjon,
Gelukkig, alle maitjes dat je echt moet bellen, hebben je overtuigd.
Spanningen lijken me ook niet goed voor een zwangerschap. Bovendien kun je er op die manier niet echt van genieten en dat is niet de bedoeling. Er lijkt me niets fijners dan weten dat je zwangerschap goed zit en daar lekker van te kunnen genieten.
Daar komt ook nog eens bij, stel dat het niet goed is, misschien is het maar beter om dat zo snel mogelijk te weten. Voor mijn gevoel tenmiste wel.
MAAR, daar gaan we niet van uit. Ik hoop enorm dat het gewoon goed is, dat je dat snel ziet op een echo en dat je voorzichtig kunt gaan genieten!
En als ze je dan toch een zeur vinden, dan hebben ze vette pech. Dit is jouw zwangerschap!
@ SvdL. Wat vervelend dat ze allemaal zo stom reageren. Bij mij was dat gelukkig heel anders. Zelfs de assistente van de VK sprak me tijdens het intakegesprek (nadat ik had aangegeven dat het voor mijn gevoel fout zat, wat ook zo bleek te zijn) steeds aan met "Goei". Ook zij was heel lief.
En de VK zei dat ze de afspraak die eigenlijk voor de 2de echo was gemaakt gewoon zou laten staan, puur voor het geval ik behoefte had om te praten. In het ziekenhuis vanmorgen was ook echt iedereen even lief en iedereen wenste mij en mijn mannetje sterkte. Want de mannen worden ook vaak vergeten, terwijl die van mij er ook verdriet van had. Het was per slot van rekening ook zijn kindje.
Maar, wel goed van je dat je ondanks die stomme reacties gewoon voor je eigen gevoel kiest. Gewoon blijven doen!
Nou, Marion, ben benieuwd hoe het verder loopt. Wel laten weten, he? (Hoewel ik dat misschien pas over een hele tijd lees, omdat wij zaterdag op vakantie gaan).
Groetjes, Miep