zal het goed gaan?

Hallo Dames,

Ik zal me even voorstellen, Ik ben Suzanne een meid van 23 jaar. Ik ben inmiddels voor de derde keer zwanger maar heb nog geen kinderen...

Mijn vorige zwangerschappen zijn beide geeindigd in een miskraam........
Ik weet nu sinds een week dat ik opnieuw zwanger ben,...ik ben natuurlijk dolgelukkig met deze zwangerschap maar ik ben vooral ook erg onzeker en super bang!

Mijn vriend en ik hebben besloten om deze zwangerschap geheim te houden tot we zeker weten dat alles goed gaat, Maar ik moet gewoon echt even mijn ei kwijt!!

Bij ieder pijntje of druk op mijn buik zit ik in onzekerheid...terwijl ik moet proberen om niet te stressen!

Ik kan niet wachten tot ik 8wk ben...we mogen dan een vervroegde echo laten maken...en ik hoooppp zooooo erg op een kloppend hartje...hebben we nog nooit gehad...

Bij de 1ste zwangerschap gingen we voor de 12wk echo en bleek het kindje al met 8wk gestopt te zijn met groeien...nog 4wk doorgelopen en toen toch een curratage...
Dit was in juni 2007

bij de 2de keer ben ik met ongeveer 6wk gaan bloeden en bleek ook deze zwangerschap niet goed...nu het vruchtje wel zelf afgekomen. dit was in april 2008

Nu dus voor de derde keer zwanger en hoop met heel mijn hart dat dit kindje wel ter wereld mag komen..

Ik zou graag met meiden praten die ook zwanger zijn na een miskraam..misschien kunnen wel elkaat steunen en door de 12 moeilijke weken helpen

Liefs Suzanne

hallo allemaal, jullie verhaaltjes zijn voor mij allemaal heel herkenbaar. Ik heb in april ook een miskraam gehad, van ons derde kindje. We gingen met 11 wkn voor een echo en daar bleek het hartje niet te kloppen. Wat een schok. Afschuwelijk. Ik was ook echt teleurgesteld in mijn lijf, waar ik helemaal niets aan had gemerkt. Nu ben ik, ik kan hetzelf bijna niet geloven, alweer zwanger, dit mocht ook gewoon van de gyn. Maar ik ben zo verschrikkelijk onzeker. Ik heb vanacht ook weer gedroomd dat ik een miskraam kreeg. Ik heb de hele tijd zo'n jankerig gevoel, en om het minste komen de waterlanders ook. Volgende week gaan we op vakantie dan ben ik 7 weken, ik zou wel een echo kunnen laten maken, maar dadelijk is het weer niet goed en na 7 weken  kan er nog vanalles misgaan? Dus dat doe ik denk ik pas als we terug zijn. Ik weet dat ik moet genieten van mijn twee scheetjes die we al rijk zijn, maar dit kindje is ook zo gewenst. Ik hoop zo op een gezond kindje, maar o zo onzeket dat ik ben. xxviva  

hoi suzanne,

ik ben een meid van 25 en heb vorig jaar in oktober een miskraam gehad. ik was net gesstopt met de pil en raakte na 2 maanden zwanger. maar omdat het onduidelijk was hoe ver ik was, kregen we snel een echo bij de gyn. hier was nog geen hartje te zien en volgens eigen telling zou ik 7 of 11 weken zwanger zijn. de week erop weer een echo, en hoe pijnlijk, het hartje klopte nog steeds niet en het vruchtje was kleiner geworden. ik ging met heel veel verdriet naar huis en de mededeling dat ik erg veel pijn zou gaan krijgen.
maar na 3 weken nog steeds geen bloeding.
terug naar de gyn. nu een andere want de vorige was echt verschrikkelijk.
weer een echo, en er was te zien dat er nog steeds een vruchtje zat en bloed kreeg.
besloten om een curretage te doen, ik kon gewoon niet meer rondlopen met dit nare idee.

het was een hele moeilijke tijd en in januari besloten we het toch weer te proberen.
het duurde en het duurde.........

maar vandaag ontdekt dat ik zwanger ben !!
het dringt nog helemaal niet tot me door, en ben echt mega-onzeker.
vind het ook moeilijk om blij te zijn, terwijl we hier hard voor hebben geklust.

heb wel al een week dat ik me zwanger voel, misselijk, huilerig, geen eetlust, zwaar gevoel in mijn buik. heel gek, ik wist gewoon dat ik zwanger ben, maar toch moeilijk te geloven. zelfs nu de test positief is. ook mijn man bevat het nog niet.

hoe ging dat bij jou? kan jij er van genieten? heb je nog tips voor me? en moet ik nu naar de huisarts om te zeggen dat ik weer zwanger ben?

gaat bij jou nu alles goed?
ik hoop het voor je.

xxx melg

quote: Souzen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-07-2008 16:35:09'));

Hallo Dames,

Ik zal me even voorstellen, Ik ben Suzanne een meid van 23 jaar. Ik ben inmiddels voor de derde keer zwanger maar heb nog geen kinderen...

Mijn vorige zwangerschappen zijn beide geeindigd in een miskraam........
Ik weet nu sinds een week dat ik opnieuw zwanger ben,...ik ben natuurlijk dolgelukkig met deze zwangerschap maar ik ben vooral ook erg onzeker en super bang!

Mijn vriend en ik hebben besloten om deze zwangerschap geheim te houden tot we zeker weten dat alles goed gaat, Maar ik moet gewoon echt even mijn ei kwijt!!

Bij ieder pijntje of druk op mijn buik zit ik in onzekerheid...terwijl ik moet proberen om niet te stressen!

Ik kan niet wachten tot ik 8wk ben...we mogen dan een vervroegde echo laten maken...en ik hoooppp zooooo erg op een kloppend hartje...hebben we nog nooit gehad...

Bij de 1ste zwangerschap gingen we voor de 12wk echo en bleek het kindje al met 8wk gestopt te zijn met groeien...nog 4wk doorgelopen en toen toch een curratage...
Dit was in juni 2007

bij de 2de keer ben ik met ongeveer 6wk gaan bloeden en bleek ook deze zwangerschap niet goed...nu het vruchtje wel zelf afgekomen. dit was in april 2008

Nu dus voor de derde keer zwanger en hoop met heel mijn hart dat dit kindje wel ter wereld mag komen..

Ik zou graag met meiden praten die ook zwanger zijn na een miskraam..misschien kunnen wel elkaat steunen en door de 12 moeilijke weken helpen

Liefs Suzanne

Terug
Bovenaan