Zal het goed gaan?

Hoi,

Vandaag naar de huisarts geweest omdat ik dit weekend licht (bruin) bloedverlies had en sinds vanochtend ook wat stolsels. Geen last van krampen, maar voel me ook niet helemaal lekker... herkend iemand dit?

De huisarts kon er niets zinnigs over zeggen en heeft een echo gepland voor morgen.

Ik hoop dat het goed is, maar ik lees er verschillende dingen... Maak me wel heel erg zorgen gezien ik voor deze zwangerschap ook een miskraam al heb gehad.

Zijn er ook mensen waarbij dit gewoon goed is gekomen?

Overigens heb ik ook helemaal geen kwaaltjes gehad. Op een enkele keer misselijkheid na....

Liefs
 
Hoi Svinou,
Ik heb dezelfde klachten als jij. Ik kwam er dit weekend achter dat ik zwanger was, dus nog heel pril. Ik krijg bij 6 weken een echo.
Ik heb niet echt stolsels maar wel van die slijmdraadjes... Niet echt krampen maar soms wel een zeurderige heel lichte menstruatie krampen. Ik lees ook op internet dat het erbij kan horen en niks hoeft te betekenen, maar volgens mij is het een beetje 50/50...
Ik zou ook wel succesverhalen willen horen!!
 
Hoi Nonna,

Hoelang ben je nu zwanger dan?

Ja ik weet ook niet echt of dat het nu stolsels zijn of iets anders. Vandaag in bad heb ik geprobeerd het goed te bekijken, maar kan er niets van maken. Vanavond heb ik een afspraak bij de verloskundige, misschien heeft zij wel iets zinnigs te zeggen.

Je zou denken morgen een echo dus dan weet je het, maar voor mijn gevoel duurt het een eeuwigheid
 
Hoi svinou,
Ik heb in december een miskraam gehad, gek genoeg voelde het meteen al niet goed toen ik de test deed en deze positief was...Afgelopen dinsdag heb ik weer positief getest en inmiddels vier testen verder nog steeds positief...ik ben ongeveer bijna 6 weken...Mijn echo moet nog komen en in ons ziekenhuis zijn ze wat terughoudend om vroege echo's te geven...Dus ik mag nog stressen tot 29 juli..
Dit keer voelt het echt anders...ik heb totaal geen buikpijn zelfs en geen bloedverlies of wat dan ook, maar mijn zusje is nu 20 weken zwanger en die heeft een week lang gevloeid...Alleen waren dat geen stolsels...
Ik had je een hoopvol antwoord willen geven alleen kan ik dat niet je zult morgen weten hoe of wat...
Succes meid!
 
Ik ben net 4 weken en een paar dagen zwanger. Laat je me weten, wat de verloskundige zegt, en hoe je echo morgen verlopen is?
Hoe ver ben jij?
 
Hoi Annemarie,

Wat vervelend voor je!
Ik weet van nervositeit niet meer zo goed wat ik moet voelen. Bij de vorige zwangerschap kleurde het streepje heel licht en durfde ik niet blij te zijn omdat het zo licht was. Net voordat ik opnieuw wilde testen kreeg ik bloedverlies. Bij deze zwangerschap had ik wel last van gespannen borsten maar verder ook niets..

En als je dan gaat lezen dan kan het 2 kanten op!

Ik snap wel dat ze niet zo vroeg echo's willen maken, dus ik hoop ook dat er morgen al wat te zien is!

Wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben!
 
Komt goed meid!En positief blijven dat is de enige remedie ben ik bang...
Nonna vind jij het ook zo lastig te bepalen hoelang je nu zwanger bent? De ene site zegt 4 weken en 5 dagen de andere site zegt 5 weken en 5 dagen...Ik heb het ziekenhuis gebeld vanochtend en die zei nee de eerste dag van je laatste menstruatie tot nu is toch echt 5 weken en 5 dagen...Bijna 6 ...
En als je idd op de agenda kijkt is het toch zeker ruim vijf weken geleden..

 
Terug
Bovenaan