Zal het goed gaan?

Nee voor mij is dat niet lastig maar dat komt omdat mijn menstruatie en eisprong altijd zo keurig op tijd waren! Dus het komt op hetzelfde neer;
6-6 mijn eerste dag van de laatste menstruatie, dus dan zou ik nu 4 weken en 3 dagen zijn, en als je rekent vanaf de eisprong (dag van de bevruchting) klopt dat ook. Dus daar ga ik zo'n beetje vanuit. In principe krijg je 2 weken 'cadeau' toch? Omdat er altijd geteld wordt vanaf je laatste menstruatie maar 2 weken later je eisprong pas plaats vindt. Misschien is het voor jou handiger uit te rekenen als je van dat moment uitgaat?
Ik heb al wat apps gedownload waar je je eerste dag van je laatste menstruatie kan invullen en dan berekent hij meteen je uitgerekende dag. En dan kun je bijvoorbeeld zien wat er in die week allemaal met je kleintje gebeurt!
Svinou dan moet er toch wel iets te zien zijn met 8 weken lijkt me, tussen week 5 en 6 gaat het hartje al kloppen heb ik begrepen!
 
Ow ja ik had natuurlijk een langere cyclus!
35 dagen ipv 28
Daarom ben ik ruim vijf weken als je het uitrekend ben ik op 19 juni bevrucht en dat klopt toen had ik de inseminatie :)

29 mei was mijn eerste dag daarom scheeld dat bijna een week met ons je hè te gelijk!

Jaaaa welke apps heb jij mop?
Ik heb er maar twee maar die zijn niet zo leuk...

Liefs
 
Annemarie reken er maar wel op dat je met de echo een week terug gezet wordt. Hier tellen ze 2 weken erbij vanaf de bevruchting. En dat klopte wel bij allebei de jongens.
 
Ja ik denk ook dat we even ver zijn... zeker als je zegt 19 juni bevruchting, ik had namelijk ook de 21e mijn eisprong.
 
Hoi Ladys

Vandaag ben ik bij het diagnostisch centrum geweest voor een echo. Heel vreemd allemaal want er zat een vruchtzakje maar ze konden nog niet zien of er wat in zit!

Kans is nu 50/50 omdat het ook een miscalculatie kan zijn......


Nog een week wachten dus :(
 
Wat spannend zeg! Helaas dus nog geen uitsluitsel. Hopelijk was het geen goede berekening en heb je net het begin van je zwangerschap gezien. Ik hoop het voor je.
 
Terug
Bovenaan