Zal het goed gaan?

Ja ik hoop het ook en wil ook van het goede uitgaan maar ik durf niet te veel te hopen...

Als er sprake is van een miscalculatie dan had ik een eisprong 17 juni... maar het gekke is dat de test een week later al positief was.....

Nu las ik ook iets over dat hormoon wat in je lichaam blijft en daardoor de test positief kan zijn. 12 mei heb ik een miskraam gehad... Deze duurde 3 dagen... Toen een week ongeveer niets en daarna rond 20-22 mei weer bloedverlies waarvan ik dacht dat dat mijn menstruatie weer was.

Nou zei de verloskundige dat dat vreemd is want normaal start je cyclus dan weer met een eisprong en niet met een menstruatie......

Iemand dit ook ooit zo mee gemaakt? Of er iets zinnigs over te zeggen??
 
Ik heb nog aan je gedacht vandaag, hoe de echo zou zijn geweest. Ik hoop ook voor je dat er een misberekening is geweest.
Na mijn miskraam had ik 2 weken later eerst een eisprong. Daarna nog eens 2 weken later mijn menstruatie. Als die bloeding bij jou geen menstruatie is geweest, zou dan 17 juni wel de eisprong kunnen zijn geweest?
Sterkte, ik duim met je mee deze week.
 
Hmm ja ik zit te rekenen... en ik snap het zelf niet zo goed! Haha

Heb alles eens op papier gezet. Kan het niet loslaten!

9, 10 en 11 mei heb ik veel bloedverlies gehad. Dat was even weg en begon 22 mei overnieuw tot 24- 25 mei ongeveer. Nou vertelde ik gisteren aan de verloskundige en die vond dit vreemd, want ze zei na een miskraam komt er eerst weer een ei sprong en dan pas een menstruatie. Dus mogelijk is mijn bloed verlies beide afkomstig van die ene miskraam....... (Misschien ook niet naar ga er even vanuit)

Geen idee wanneer mijn eisprong is geweest maar als deze rond 10 juni is geweest zou de afmeting van het vruchtzakje kloppen en ben ik nu tussen de 4 en 5 weken zwanger.

Dat is 19 dagen na 22 mei. Op Internet lees ik verschillende keren dat de eisprong bij een miskraam vaak later is rond de 20 dagen erna.

Ofwel puinhoop haha

Maar de 21ste van juni heb ik een test gedaan en deze was positief. Dat is 11 dagen dan evt. Na bevruchting.

We zullen het nooit weten, maar er is een kans dat mijn berekening klopt.

 
Jeetje wat een toestand jow!
Ik dacht idd ook nog van hoe zou het spijt gegaan...
Nou ik ga hard voor je duimen wie weet ben je snel weer opnieuw bevrucht alles kan denk ik dan maar:)

Alles komt vast goed
 
3 dagen voor nod kun je al positief testen.En het kan dat niet alles in 1 keer "opgeruimd" is bij de eerste keer dat je ging vloeien. Hebben ze na je miskraam geen echo gemaakt of je helemaal schoon was?
 
Nee bij mijn eerste miskraam heb ik niks gedaan eigenlijk..... Dacht dat dat niet nodig is. Maar het zou nu dus zo kunnen zijn dat er nu nog steeds oud bloed aanwezig is daarvan.....
 
Terug
Bovenaan