Zal ik het wel, of zal ik het niet..........................

A

Anoniem

Guest
Hey hallo, ladies,

Wat zal ik nu eens gaan doen. Ik weet het allemaal niet meer. Ik heb vorige week zaterdag een negatieve test gedaan, maar ben nog steeds niet ongesteld. Heb net toch maar even een testje gehaald weer, maar wilde ik net een test gaan doen, wat denk je.......kan ik niet plassen!!
Dus zit nu met een groot glas drinken bij de computer, te wachten tot ik wel moet.
Ik weet het eccht niet meer, heb zulke rare dingen: naast het niet ongesteld worden, ben ik nog al humeurig en soms ineens heel emotioneel. Verder heb ik het gevoel van een beetje opgeblazen gevoel in mijn buik en zei mijn man gisteren ineens dat hij mijn borsten groter vond! (Misschien zit het allemaal wel weer tussen mijn oren.) En ik heb ook al een week of 2 last van slijm in mijn vagina, het is wittig/helder van kleur. Heb dat wel vaker, maar nooit zo lang. Kent iemand dit???

Groetjes Stefanie

Hallo Stephanie,

Ik zou als ik jou was s'morgensvroeg testen bij het wakker worden  omdat je niet mag drinken 4 uur voordat je de test doet. Het beinvloed je plas zeg maar.
Ik heb volgende week zondag NOD en sinds eergisteren ook nogal veel afscheiding, zelfs een beetje bruin/roze gelig? Ik hoop ook inderdaad dat het raak is, maar ik kan nog niet tesetn jammer genoeg. Heel veel succes en ik hoop dat het raak is hoor voor je!   Ben je al lang overtijd dan?

Liefs Yvonne

Hey Yvonne,

Vind het moeilijk om te zeggen hoe lang ik over tijd ben, omdat ik een heeeeel onregelmatige cyclus heb. Maar deze maand duurt het wel heel erg lang.
Zit nu al op een dag of 45 of 50. Weet zo snel even niet hoeveel precies.

Ga dan toch morgenvroeg maar even testen.
Bedankt voor de tip.

Liefs Stefanie

Hallo Stefanie,

Ja dat is wel lang, als je normaal kortere cyclussen hebt. Nou laat het morgen maar even weten en ik zal voor je duimen hoor! Succes!

Liefs Yvonne

Hoi Stefanie,

LAstig he?? Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben vandaag al 2 weken overtijd, maar ook nog steeds negatieve testen. Ik heb vanaf maart al een rgelmatige cyclus, maar nu is deze dus veel langer. Had ook op de uitgerende dag van mijn ei niet het gevoel dat het zo was. Ik denk zelf dat deze ongeveer 12 dagen later is gekomen. Als dat zo is dan kan ik woensdag testen. BEn benieuwd! hou ons op de hoogte.

Groetjes,
Heartje

Om gek van te worden, die rare cyclussen!! Ik geloof zelf eigenlijk niet dt het dit keer raak is, vorige week negatief getest, maar ben nog steeds niet ongesteld, dus misschien toch??? Gewoon maar afwachten.
Jullie ook veel succes.
Liefs Stefanie

heey meiden

ik  ga morgenochtend nog maar een keer testen ben nu 8 dagen overtijd
heb een week geleden 2 dagen heel klein beetje rose en bruine afscheiding gehad en ging toen weer weg
alleen nog maar witte afscheiding de afgelopen dagen
heb ook geen ongi buikpijn gehad alleen maar al 2 weken steken in me buik en ook in me liesen
ook bij vlagen misselijk steeds en geen zin hebben om te eten
en erg moe
maar goed..
morgen weet ik meer

xx

Heb net en test gedaan. Weer een streepje te weinig, weer negatief dus!
Ik krijg steeds meer het gevoel dat er iets niet klopt daarbinnen. We zijn nu vanaf december bezig, om me heen worden allemaal mensen spontaan zwanger terwijl ze daar eigenlijk nog niet aan toe waren, en wij zitten maar te wachten op iets wat niet komt. Ik word er gek van!

Zo, heb weer even mijn hart gelucht!!

Liefs Stefanie

Terug
Bovenaan