Zal ik het wel, of zal ik het niet..........................

Hey Nath,

Ik heb gisterochtend getest en vorige week zaterdag, beide negatief!!
Ik wacht nog maar even af.
Word wat "angstig" van die tests, altijd weer een teleurstelling.

Liefs Stefanie

Hey Yvonne,

Ik voel ook niks, geen rugpijn, geen buikpijn, alleen een rommelend gevoel onder in mijn buik. En nog steeds niet ongi.
Ik hoop zo dat we zwanger zijn!!!
Liefs Stefanie

Hoi ladies,

Zat even met jullie verhalen mee te lezen omdat ik inmiddels ook overtijd ben en ook negatief test. Zit inmiddels op dag 44 en heb twee keer cyclus gehad van 42 dagen en één keer van 28 dagen. Ik ben nu dus eigenlijk twee dagen overtijd. Heb zaterdag getest, maar was negatief, maar was misschien nog te vroeg... Ik blijf in ieder geval hopen omdat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden, maar ik heb eigenlijk ook geen klachten. Ik heb niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden, maar ook niet dat ik zwanger ben... geen idee dus... spannend! Wilde ik even met jullie delen...

Groetjes

Hoi Willetje, Stephanie en de andere meiden,

Ik zit in hetzelfde schuitje...ben nu 8 dagen overtijd, 2 testen gedaan vorige week, allebei negatief. Ik heb 1x een cyclus van 26 dagen gehad en 1x van 25 dagen en nu dan alweer dag 34 en nog niks te zien!!
Het kan bij mij misschien nog wel met ontpillen te maken hebben, ben half mei gestopt.

Irritant dat wachten op je ongesteldheid. Ik denk dat ik woensdag maar weer ga testen als het er nog niet is.

Hopelijk zijn we snel allemaal zwanger!

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,

Ik ga denk ik ook woensdag weer testen! Heb jij (zwangerschaps)klachten of het "gevoel" dat je zwanger bent? Ik weet het gewoon echt niet, de ene dag denk ik van wel en de andere dag van niet... maar ik voel verder niks ofzo...pfffffff spannend hoor!

Groetjes

Hoi Willetje,

Tja...ik weet het ook echt niet. Vorige week had ik echt het gevoel dat ik zwanger was, m'n borsten deden erg pijn en dat was bij m'n 1e zwangerschap ook het eerste teken, maar toen testte ik 2x negatief en geloofde ik er steeds minder in, maar omdat ik nu nog niet ongesteld ben, krijg ik weer wat hoop dat het toch wel zo is.
Was vandaag niet zo lekker, erg moe, m'n koffie smaakte niet, lusteloos en niet zo'n trek. Maar ja, dat kan ook van het warme weer komen of van m'n hooikoorts.
Dus zo...zit ik ook steeds alles tegen elkaar af te wegen..pff..
En jij? Al zwangerschapsymptonen?

Leuk als we allebei woensdag gaan testen.
Was jij bij de 1e snel zwanger?

Groetjes,
Angel

Hey ladies,

Dat wachten, we worden er allemaal gek van! Het gevoel dat jij beschrijft willetje, dat je niet het gevoel hebt dat je ongesteld gaat worden, maar ook niet dat je zwanger bent, ken ik. Misschien is het een stukje zelf bescherming of zoiets.
We moeten gewoon geduld hebben en het elkaar laten weten, wil graag op de hoogte blijven. Het is bijna een verslaving aan het worden hier.
Liefs Stefanie

Hoi Angel,

Ik heb af en toe een soort tinteling door m'n borsten, maar heb geen idee of dit iets kan betekenen, heb ook best veel afscheiding en opgezette buik. Voelde me toevallig vanavond na het eten ook niet helemaal lekker. Beetje misselijk en last van maag enzo... ben toch maar gaan sporten en nu gaat het weer... weet dus ook niet of dat een "klacht" was...
Bij onze eerste was ik super snel zwanger. Eigenlijk direct nadat ik met de pil was gestopt. Ik ben niet eens meer ongesteld geworden daarna namelijk. Was gewoon gelijk zwanger. Nu zitten we in ronde 4 en ben ik er dus voor het eerst echt mee bezig. Is ook wel apart en leuk om mee te maken vind ik, maar het moet uiteindelijk niet te lang gaan duren natuurlijk... want dan  word ik  ongeduldig...haha. En jij? Was jij snel zwanger en in welke ronde zit je nu?

Groetjes

Terug
Bovenaan