Zal ik het wel, of zal ik het niet..........................

Hallo Stefanie, wat vreselijk jammer zeg! Je lichaam is een raar iets! Goed dat je even je hart lucht hoor, want dan moet af en toe even. Ik begrijp het wel hoor, ben zelf vanaf ook november bezig. Het klopt wel,  er zijn veel meiden hier  die direct zwanger worden, maar vergeet niet dat er ook heel veel meiden zijn waarbij het al wat langer duurt. En ik kan je wel zeggen dat als ik overtijd ben ik ook haast geen test meer durf te doen, want dan ben ik bang dat ie weer negatief is. Dat gevoel he?
He meid kop op onze tijd komt wel en misschien ben je wel te vroeg geweest met testen, zolang er geen ongi is...?

Liefs Yvonne

Hey Yvonne,

Ja, ons lichaam is inderdaad iets raars!  Het stomme is dat ik  inderdaad ook absoluut niet het gevoel heb dat ik ongesteld ga worden, heb namelijk geen last van mijn buik en geen rugpijn. Normaal heb ik dat altijd! Ik  ken het gevoel van niet meer durven testen, mar aan de  andere kant wil je het dan ook weer wel, omdat als het wel zo is.... je het toch wel graag wilt weten. Ik weet het ook allemaal niet meer. We moeten inderdaad maar hopen dat onze tijd nog wel komt. Jullie zijn vanaf november bezig, heb jij wel en geregelde cyclus???  Of is het bij jou ook zo'n zooitje?
Nou ja, we  slepen elkaar er op deze manier we door.
Liefs Stefanie  

Hallo Stefanie,

Ja dat klopt..je wilt het toch weten! Mijn cyclus is regelmatig. De eerste rondes 28 en daarna 27, maar ja tot nu toe ook nog steeds niet zwanger. Heb precies volgende week mijn NOD, maar mijn gevoel zegt dat het niet raak is. Mijn hoop groeit wel hoor. Ik heb een heel gevoelig lichaam en voel iedere keer van  alles. Dat is zo balen, heb al vaak gedacht dat het raak is, misschien dat je je zelf iets in dekt hiertegen hoor. Ik denk het wel. En ja we kunnen hier lekker  ons ei kwijt en dat scheelt een heleboel.  Weet je al wat je doen gaat? Nog een paar dagen wachten?

Liefs Yvonne  

Hey Yvonne,
Ja, ga maar gewoon weer afwachten, weet anders ook niet wat ik moet doen. Zit nu op mijn 45ste dag vanaf mijn laatste menstruatie. Vorige maanden was het 37 dagen, 31 dagen en daarvoor een keer 28 dagen. 45 dagen is dus ook voor mij wel erg lang. Ik weet het allemaal ook niet. Wacht maar gewoon af. Ik ben sinds vorig jaar maart/april gestopt met de pil, dus mijn lichaam zal nu toch wel eens ontpilt zijn dacht ik?
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik deze week nog maar eens aan zie en dat ik anders volgende week maar eens naar de huisarts moet. Waarschijnlijk word ik het dan op de ochtend dat ik een afspraak heb gemaakt, maar goed, afwachten dus maar.

Voor jou rustig afwachten ook maar, hou me op de hoogte?
Liefs Stefanie

Hallo Stefanie,

Ja dat heeft niks met ontpillen meer te maken. Ik ben toen ook ongeveer met de pil gestopt, toevallig he? En ja je zit al in de 4e ronde nu en dan is 45 dagen wel het langste wat je gehad hebt. Ik zou ook nog een weekje afwachten en misschien nog 2 keer testen of zo. Misschien dat het wel raak is maar je HCG waarde te laag. En dan naar de dokter  gaan als er nog niks is en de testen nog negatief zijn. Vervelend he? Ik hoop echt dat we allebei gewoon zwanger zijn hoor! Zou leuk zijn ongeveer tegelijk!
Ik laat het je wel weten of mijn ongi komt of niet. De laatste week is al weer begonnen voor mij....spannend! Ppff!

Liefs Yvonne

Hey Yvonne,

Zou inderdaad erg leuk zijn als het bij ons allebei gewoon raak is. Zou het kunnen dat dat hormoon nog niet te testen is in je urine?? Gebeurt dat wel vaker??
Ja, je moet me wel op de hoogte houden, ben ook wel heel nieuwsgierig hoe het bij jou gaat verlopen.

Liefs Stefanie

Ha stephanie,
ik zou hartstikke testen meid, want volgens mij ben je gewoon heel erg zwanger.... Succes!!!
groetjes nath

Hallo Stefanie,

Ja dat kon joh als je te vroeg hebt getest of soms zomaar zonder reden kan er nog niet genoeg  van die HCG in je urine zitten. Ik hoop het voor je hoor! En ik hou je sowiezo wel even op de hoogte. Had vandaag niet veel gevoeld, dus mijn hoop daalt ook al weer. Maar ja gewoon afwachten dus nog even....

Liefs yvonne

Terug
Bovenaan