Zandbak

Een zootje wordt het zeker, hahaha. Binnen en buiten. In de zomer heerlijk aan die blote voetjes mee naar binnen nemen en inderdaad de schoentjes uitgerekend in de keuken uit  doen en dan ondersteboven houden en  heel serieus zeggen: "Mama, er zat zand in mijn schoen!"  En is het niet zo  dat ze het schepje  uitgerekend op de stenen omkiepen, dan is het wel dat ze het op het gras neergooien. Vorig jaar heb ik er nieuw zand in gedaan, omdat het zand van de eerste keer volledig was opgenomen door tuin en kliko, want ook opvegen is niet altijd een succes omdat er vaak troep bij zit!

Ach, het is inderdaad een genot om ze bezig te zien, maar wil er nog iemand een zandbank hebben? Gratis af te halen, hahahaha!!

Succes met je beslissing!

Fonske.

ik heb vorige week de schelp vol gegooid
en Lorenzo vermaakt zich kostelijk
om de bende die het kan veroorzaken maak ik me niet zo
druk buiten even vegen en binnen stofzuigen en het is weer weg
niet dat Lorenzo het zand zomaar naar binnen mag kiepen
maar het loopt altijd wat in ....maar dat weegt niet op
tegen het plezier wat het mannetje ervan heeft

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Hey Esther!

Hier is sinds vorige week ook de schelp gevuld hoor! Super vind ie het, hahhaha! En zijn tractoer met aanhanger ernaast zetten en die volkiepen en vooral niet in de buurt van de zandbak weer leegkiepen... Hmmm, mij maakt het niet zoveel uit, als kereltje maar lol heeft denk ik dan maar. Maar je hebt gelijk hoor, het zand in de keuken en op de bank en in zijn bed, in zijn schoenen, aan zijn snotneus, in alle broekzakken en eigenlijk het hele huis neem ik dan maar voor lief. Vanmorgen kreeg zelfs Nina een goedbedoelde hand zand de wagen in geslingerd, hahahha!
Maar een bestrate tuin is een vonst hoor, je veegt alles zo terug de bak in en anders de brandgang in naar de buren, hihihi! Gewoon één x in de zoveel tijd een nieuwe zak speelzand aanschaffen dan maar!
Veel plezier met Thomas

Kus, Marieke

Hai Esther,

wat denk je van een zand tafel als je zo blijft twijfelen?
Wij hebben van die grote betonstenen met een gat er in en daar een bak met een deksel in. Zo staat hij aan de bak te spelen, één met zand en één met water. Natuurlijk hier en daar wat zand in de tuin maar mss een optie.

Ik zal vanavond of morgen nog even een foto plaatsen, dan heb je er een idee bij!

Groetjes Fennie en Jente

Wij hebben een heeeele grote zandbak, maar niet in de tuin! Verder op in de wijk is een speeltuintje met een soort strandje. Vind ik zanderig genoeg. Misschien verander ik van gedachten, maar ik heb niet zo'n zin in zand op de bank, in het bed, tussen alles ...
(opvoeden is ook een optie, haha)
Liefs Nelleke

wij hebben 10meter verderop ook een speeltuin
met een megazandbak maar ik zie dat toch ook
een beetje als een zeer grote kattenbak vandaar een
zandbak in de achtertuin die afgesloten kan worden

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Wij hebben vorig jaar met Yoëll zn verjaardag een zandbak gekocht.....ik vind het echt heerlijk hoe hij zich daar in kan vertoeven hoor.....tja het word een bende, hij staat hier op de tegels maar direct naast het gras.....dus af en toe wel lastig....maar ik vond het eerder ook altijd geweldig om met zand te spelen...vooral in combi met water...dus ik laat Yoëll heerlijk zn gang gaan...en als ie in huis wil dan eerst ff de kleertjes uit en dan mag ie de volgende dag er gewoon weer in.....blijf natuurlijk niet de hele tijd bezig met schone kleren aan....

Straks als het weer kortebroeken weer is word het wat makkelijker, dan kan ie ff snel heen en weer in huis en weer in het zand....

Liefs Denise

Hai Esther,

Bij deze twee foto's van Jente's zand en water tafel, wel van vorig jaar. (wat is hij daar nog klein ):

Ja, zand en water blijft een goede combinatie!

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan